Upoznajte finske "emojije" na Weekend Media Festivalu u Rovinju

Ukupno 62 emojija prvi su nacionalni set simbola i osnova finske PR kampanje koja je dobila mnoštvo međunarodnih nagrada...

Finskom ne šetaju polarni medvedi, ali Deda Mraz jeste finski državljanin, a istina je i da Finci imaju reč za opijanje kod kuće, u potpunoj samoći i donjem rublju - kalsarikännit. Te i slične neobične običaje, emocije, omiljene psovke i mitove o svojoj zemlji, Finci su pretvorili u jednu od najuspešnijih digitalnih PR kampanja za koju su dobili mnoštvo međunarodnih nagrada. Kako su u tome uspeli, moći će iz prve ruke saznati učesnici jubilarnog desetog izdanja Weekend Media Festivala.

Osnova kampanje su 62 emojija koji predstavljaju Finsku na simpatičan i ironičan način, čineći prvi nacionalni set emoji simbola koje svako može skinuti na mobilni telefon, a videlo ih je već oko 250 miliona ljudi širom sveta. U Rovinju će ih iz prve ruke predstaviti Petra Theman, direktorka javne diplomacije Ministarstva spoljnih poslova i glavna sekretarka Finskog promidžbenog odbora.

Finska ima mnogo prednosti, kao i neke slabosti, baš kao i svaka zemlja. Pristup komunikaciji brenda zemlje na ovakav iskren, autentičan način privukao je neverovatan interes i brojne nove kontakte i saradnje“, ističe Petra Theman, čije predavanje o ovom projektu i digitalnom brendiranju zemlje nosi naslov 'Finski emojiji, analiza slučaja digitalne diplomatije današnjice'.

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održavaod 21. do 24. septembra u prostorima stare Fabrike duvana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svojoj prvoj deceniji Weekend je ugostio gotovo 45.000 učesnika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditovanih novinara iz ciele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, "native" oglašavanja, digitalizacije, "programmatica i blockchaina".

Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mesto za žurke i networking koji će ove godine biti podignuti na novi nivo. Pomno osmišljen muzički program oduviek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju. 

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group