Mats Humels novi je ambasador i zaštitno lice TAG Heuer brenda i partnerstva koje švajcarski brend ima sa Nemačkom fudbalskom ligom.
Švajcarski avangardni proizvođač satova TAG Heuer, koji je Zvanični Partner Vremena Nemačke prve lige i Bundeslige, još od početka sezone 2015/16, sada je u svoje redove regrutovao Mats Humelsa, profesionalnog fudbalera na poziciji odbrane, koji igra za Bajern Minhen i selekciju Nemačke, koja je 2014. godine osvojila Svetski kup šampionata. Tako se Mats pridružio drim timu TAG Heuer ambasadora.
Bez sumnje jedan od najboljih u Bundesligi, Mats Humels je dobio odličnu obuku, i tehnički i taktički i posebno je poznat po svojim preciznim prolazima. Poznat je i kao naj fer play igrač u Bundesligi. Mada,moramo priznati da je i jedan od najprivlačnijih fudbalera.
U iščekivanju nove sezone Bundeslige 2016/17, koja samo što nije otpočela, TAG Heuer takođe predstavlja novi timski sastav. Na terenu i van njega, Mats Humels će pružiti #DontCrackUnderPressure podršku TAG Heuer brendu i Bundesligi tako što će odvesti brend još dalje, posebno na Nemačkom tržištu sa velikom advartajzing kampanjom i mnogobrojnim marketinškim aktivnostima.
Ovim povodom Mats Humels je rekao “Tajming je posebno važan u sportu - kada primate loptu, kada napadate, kao i u odlučujućim sekundama završnice meča. Zato ima smisla što sam oduvek bio svestan vremenskog faktora. Takođe, dugo vremena pratim aktivnosti TAG Heuer brenda, i uvek sam fasciniran inovacijama, novim dostignućima i timom fantastičnih ambasadora koji predstavljaju brend na svetskom nivou”.
Žan Klod Biver, generalni menadžer TAG Heuer brenda i predsednik LVMH divizije o novom partnerstvu je rekao “Mats je fudbaler koji diktira tempo na osnovu svog mentaliteta i harizme. Blagosloven je zbog smirenosti kada treba da kontroliše loptu i on jednostavno zrači pouzdanjem u napetim situacijma. On je pravo oličenje onoga što TAG Heuer poručuje svojim sloganom #DontCrackUnderPressure.“
“ Fudbal je najpopularniji sport na svetu. Fudbal je poput jedinstvenog jezika kojim se sporazumevaju ljudi i religije. Fudbalom, mi prenosimo strast, emocije, radost, snove, timski duh, organizaciju, strategiju i konačno pobedu, sve vrednosti koje takođe nosi naš brend i ono što je još važnije koje poseduju ljudi koji kupuju i nose naše satove”, dodao je Žan Klod Biver.
Na specijalnom događaju koji je upriličen na krovnoj bašti hotela Bayerischer Hof u Minhenu, Mats Humels je iskoristio priliku da sa TAG Heuer brendom donira 10.000 evra UNICEF organizaciji.
Dobrodošao u tim Mats!