Ferrari je predstavio unapređeni model FF koji sada inosi ime GTC4Lusso, sa više snage, tehnologije, a po prvi put sa pogonom na sva četiri točka, sa okretanjem zadnje osovine...
Veliki 2+2 GT model je značajno osvežen, sa suptilnim ali primetnim vizuelnim modifikacijama kao što je spuštena linija krova, izmenjeni prednji branik sa širok rešetkom, nova zadnja svetla i masivni difuzor.
Snaga dolazi iz 6.3 V12 motora kojem je snaga povećana sa 651ks na 680ks na 8000 obrtaja. Obrtni mmomenat je sada 697Nm, a 80% je dostupno već od 1750 obrtaja.
Ime GTC4Lusso je omaž starijim Ferrarijima kao što je 330GTC, 2+2 330GT i Berlinetta Lusso, dok broj 4 označava broj sedišta.
Ferrari je unapredio AWD sa dodatkom okretanja zadnje osovine. Novi 4RM-S sistem dolazi sa mnogobrojim unapređenjima elektronike i tehnike.
Kabina je takođe značajno unapređena. Dual Cockpit arhitektura debituje na GTC4Lusso modelu, a ovaj raspored bi trebao da poveća uživanje saputnika na prednjem sedištu. Ferrari je ubacio veliki displej ispred suvozača koji nudi mnogo funkcija i prikazuje brzinu, obrtaje, temperaturu i druge detalje.
Jedna od glavnih vesti je novi Ferrarije infotainment sistem, sa 10,25 inča ekranom. Tu je i manji volan zbog kompaktnijeg air baga.
Očekuje se da ovaj model debituje u Ženevi, a tada ćemo imati i ostale detalje.