Zašto je BMW M4 GTS savršenstvo bez premca

130.000 evra je veoma velika suma koju je potrebno izdvojiti za jedan seriski model automobila.

Male i malo veće kućice mogu biti priuštene po ovoj i mnogo manjoj ceni, ali ono što opravdava njene decimale jeste to da je bavarski gigant kreirao svoju automobilsku perfekciju u veoma ograničenoj seriji. Sa modelima LaFerrari i LaFerrari Aperta, koji zajedno poseduju proizvodnu marginu od svega 700 jedinica, M4 GTS je podjednako redak kao i najekstremniji drumski automobil kompanije Ferrari.

Još jedna od istaknutih novina jeste to što je BMW poboljšao metričke performanse koristeći posebnu igračku za ubrizgavanje vode. Ali, da li su svi njegovi noviteti vredni ovolike sume koju je potrebno izdvojiti? Pa, ako želimo da budemo potpuno iskreni, možda ipak nije. Ne kažemo da je M4 GTS loš automobil u bilo kom smislu, već se radi o tome da je standard novih modela postavljen toliko visoko da su performanse i iskustvo vožnje koje sa sobom donosi M4 GTS dostižne i po mnogo nižim cenama.

Niža finansijska barijera prilikom ulaska na tržište nije uvek toliko važna i BMW inteligentno pravi svoje GTS proizvodne modele u veoma niskoj stopi, zato što niko zdravog razuma ne bi pazario ovu vrstu performansi u odnosu na evro, osim ako nije ozbiljan obožavalac. Iako M4 GTS nije vredan ove cene, on ostaje najvažniji automobil M divizije i to iz razloga što dokazuje jednu veoma važnu činjenicu, a to je da uprkos stilskom umekšavanju svoje poslednje generacije vozila, BMW M i dalje zna da napravi izvanredan automobil.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group