Metallica za Brioni - neočekivana saradnja

Veterani hevi metal scene, Metallica, postali su glavna lica nove Brioni kampanje… Ako niste znali, Brioni je brend iz Italije, čija odela koštaju oko 7.000 dolara…

Frontmen ove grupe, Džejms Hetfild, bubnjar Lars Ulrih, gitarista Kirk Hamet i basista Robert Truiljo odeveni su u crna odela i bele smokinge u ovoj novoj kampanji, koja je nastala pod vođstvom novog kreativnog direktora ovog brenda, Džastina O Šea.

O Še je inače entuzijasta street mode i uticajni član društvenih mreža iz Australije, koji je nasledio Brendana Mulanea, kao kreativni direktor ove modne kuće.

Novi Brioni logo koristi slova u gotik stilu, koja se često povezuju sa rok i metal scenom, dok fotografije članova Metalike podsećaju na čuveni spot grupe Queen, za numeru Bohemian Rhapsody. Otkrivanje nove kampanje, a i novih lica, odigralo se na modnoj reviji ovog brenda, tokom Paris Couture nedelje mode.

Članovi Metalike su izjavili: “Mi smo više nego uzbuđeni što smo pozvani da budemo lica ovog luksuznog i moćnog italijanskog brenda, baš sada kada oni pokreću svoju prvu kreativnu kampanju sa novim kreativnim direktorom, uber-cool zvezdom Džastinom O Šeom. Crno-bele fotografije inspirisane grupom Queen su prošlog meseca urađene u San Francisku, a fotograf je bio Zakeri Majkl. U ovoj kampanji, mi predstavljamo besprekorna Brioni odela i smokinge, kao i nove naočare iz njihove najnovije kolekcije”.

Lux Life

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group