TOMMY HILFIGER GLOBALNA KAMPANJA

Sezona venčanja poslužila je kao osnovna inspiracija za globalnu prolećnu kampanju ovog  američkog brenda pod nazivom“I DO HILFIGER rock the love“ i predstavlja klan Hilfigerovih okupljen na porodičnom rokenrol venčanju.             

Porodica Hilfiger okupila se u Sonomi, Kaliforniji, na razmeni bračnih zaveta dvoje mladih ljudi. Nekonvencionalno „cool“ izdanje obeležilo je ovaj važan datum, a što se tiče zvanica svi stilovi su bili dobrodošli. Nesvakidašnji krojevi prate zabavne i lepršave siluete. Na listi zvanica? Pruge i šljokice. Džins i koža! Skockani za posebnu priliku uz dosta nonšalancije. U pitanju je prava svadbena žurka! Sve se odigrava u dvorištu ispred velelepnog porodičnog zdanja, na travnjaku gde rokenrol brend pravi užarenu atmosferu. Fotografima nije dozvoljeno slikanje. Šta se dešava na imanju tu treba i da ostane! Air guitar, eksperimentalni plesni pokreti, prijatelji novi i stari. Ovako zvuči i izgleda rokenrol ljubav u Hilfiger stilu!

“Ove sezone, Hilfiger klan pravi porodično venčanje u svom stilu!” izjavio je Tommy Hilfiger. “Kampanja prikazuje osećaj uzbuđenja prilikom okupljanja porodice i prijatelja na posebnom događaju – jedinstven, eklektričan miks stavova i stilova. Za proleće 2015. Hilfiger kolekcija predstavlja „iconic“ siluete 60-tih godina u kombinaciji sa relaksirajućom rock’n’roll oštricom uz neizostavni pečat Istočne obale. Hilfigeri su oličenje slobodnog duha, a kampanja predstavlja interpretaciju zabave, uz visoke standarde koji su srce našeg brenda!“

Kampanju „I DO HILFIGER rock the love“ je fotografisao Craig McDean, dok se za stilizaciju pobrinuo Karl Templer, pod kreativnim rukovodstvom Trey Laird iz agencije „Laird + Partners“. Družina je Nastala u Sonomi u Kaliforniji, a sastoji se od  eklektičnih likova karakterističnih za neke prethodne kampanje poput: Arthura Kulkova, Julie Hafstrom, Bernarda Fouqueta, RJ Kinga, RJ Rogenskog, Jourdan Dunn i Chloe Blackshire, novajlije Ronja Furrera i Behati Prinsloo u ulozi neveste. Za frizure se pobrinuo James Pecis iz „D+V Agency“ dok „makeup“ potpisuje Mark Carasquillo.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group