Novo partnerstvo - TAG Heuer i Mančester Junajted

TAG Heuer i Mančester Junajted objavili su saradnju, kojom je prestižni švajcarski avangardni proizvođač satova postao Zvanični Partner Vremena i Globalni Partner ovog najpopularnijeg fudbalskog kluba na svetu.

Trogodišnji ugovor koji je potpisan između ova dva popularna brenda, proslavljen je u Pekingu sa igračima Mančestera, obzirom na to da se prvi tim nalazi u Kini povodom China Tour 2016, pripremajući se za predstojeću sezonu. Kako bi obeležili i proslavili novu saradnju i partnerstvo u prestonici Kine – Pekingu, igrači su se pridružili komercijalnom direktoru Mančester Junajteda-Džejmiju Riglu i Lik Biveru – direktoru marketinga LVMH divizije satova & nakita Greater China, a veče su uveličali i najpopularniji igrači Mančester Junajteda, Ji Sung Park i Denis Irvin, kao i Leon Pun, generalni menadžer TAG Heuer Greater China.

Kada otpočne kampanja za Premijer Ligu 2016/17 TAG Heuer će krasiti sve digitalne reklamne panoe stadiona Old Trafford u Mančesteru. Specijalno dizajnirani satovi biće postavljeni na celom stadionu, uključujući i oblast svlačionica, kao i klupski Aon trening kompleks i njihove kancelarije u Mančesteru, Londonu i Hong Kongu. Prepoznatljiv brending TAG Heuer brenda, kao i njihov moto #DontCrackUnderPressure, biće vidljivi na svim digitalnim platformama kluba uključujući i web sajt i društvene mreže.

TAG Heuer je švajcarski avangardni proizvođač satova već 155 godina, osnovan u udaljenom planinskom selu Saint Imier 1860. godine, otprilike oko 18 godina pre formiranja pređašnjeg kluba – Newton Heath u Mančesteru. Jedinstveno nasleđe TAG Heuer brenda je izgrađeno na pomeranju granica, prevazilaženju tehnoloških ograničenja i kreiranju satova sa pravim takmičarskim duhom. Brend je karakterističan u istoriji časovničarstva, posebno u oblasti mehaničkih hronografa sa nenadmašivom preciznošću.

Pridruživši se Mančester Junajted klubu, TAG Heuer proširuje svoje polje delovanja na gotovo 650 miliona fanova ovog prestižnog fudbalskog kluba širom sveta, od kojih je neverovatnih 107 miliona iz Kine.

Generalni menadžer Mančester Junajted grupe, Ričard Arnold je rekao o novoj saradnji:

“Naše zajedničko bogato nasleđe i istorija mogu se pratiti unazad kroz vreme. I oni i mi, prevazilazili smo izazove i postajali jači u potrazi za najvišim nivoom performansi. Naš prestiž, upravo je u tome da budemo nemilosrdni pioniri u svemu. A iznad svega, upravo TAG Heuer razume da se putovanje uvek nastavlja i traje, baš kao i vreme, te sam zbog toga veoma ponosan što smo na tom putovanju sada zajedno.”

O novoj saradnji predsednik LVMH divizije i generalni menadžer TAG Heuer brenda, Žan Klod Biver je rekao: ”Saradnja sa najprestižnijim klubom na svetu, kakav je Mančester Junajted i uopšte ulazak u svet fudbala na najvišem mogućem nivou je za mene jako važna. TAG Heuer nije “sponzor” – mi smo “partneri” sa legendarnim timovima, organizacijama i ljudima koji imaju slične vrednosti i jaku viziju u svemu što rade. Mi verujemo u ovu saradnju na duge staze, kako bismo zajedno preneli jedinstvenu poruku.

Sa Mančester Junajtedom mi kominiciramo strast, emociju, radost, snove, timski duh, strategiju i konačno pobedu, sve vrednosti koje simbolišu naš brend, a ono što je najvažnije – vrednosti koje poseduju ljudi koji nose i kupuju naše satove.”

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group