Ovi muškarci treba da budu u reklamama

Dosta nam je nerealno lepih i isklesanih muškaraca. I mi sa pivskim stomakom možemo da budemo u reklamama...

Odlučili smo da se pozabavimo i ovom temom. Da li ste primetili da tipove muškaraca koje vidite u reklamama nikada ne vidite na ulici, prodavnici ili u svom okruženju. Pa, postoji objašnjenje za to-oni nisu stvarni. Naravno, svi manekeni su pravi ljudi, ali oni ne izgledaju baš tako u stvarnom životu.

Iako su oni većinom svi u odličnoj fizičkoj formi, najveća čudesa čini „FOTOŠOP“. Da, veliki broj manekena prolazi kroz ovaj program kako bi se postigao savršen izgled koji je bukvalno neprirodan. Ženski modeli su pod mnogo većim udarom fotošopa i bukvalno se svaka devojka dodatno sređuje i „obrađuje“ u ovom programu.

Iako muškarci ne obraćaju pažnju mnogo na muške modele, počela je da im smeta činjenica da žene traže upravo takve muškarce, muškarce koji ne postoje.  Veliki broj poznatih ličnosti takođe koristi fotošop i to je poznata činjenica. Dakle, ako vas budu upoređivali sa ljudima sa reklama, onda ćete jedino uz pomoć fotošopa izgledati tako. Lepo kažu mladi „svi smo mi lepi na slikama“.

Ipak, pojedini brendovi rešili su da u svoje kampanje uključe muškarce iz svakodnevnice koji izgledaju kao većina muške populacije. Dove i Aerie su samo neki od brendova koji su testirali ovakav marketing i pokazali da i „obični“ muškarci mogu biti manekeni.

Pogledajte galeriju gde ćete videti upoređivanje manekena i običnih muškaraca, kao i slike poznatih pre i posle fotošopa.

V.P.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group