Audi RS3 sa revolucionarnim motorom

Kada proizvođači automobila prave veoma poželjna vozila namenjena isključivo prodaji na jednom tržištu, a ostatak sveta se pita zbog čega je to tako...

Ponekada vapaji uspevaju i ovi izvanredni novi modeli počinju da se dele sa svim kontinentima, ali ne pre nego što se na njima načine neke ključne izmene. Kako bi naše komšije u Americi dobile Audi RS3, nemački gigant je upravo to i uradio.

Kako bi otpočeo rad na RS3 limuzini, Audi je morao da se drži modela S3 i odluči o tome šta zapravo želi da dobije njegovom bržom verzijom. Žrtvovanje nešto komfora zarad brzine je bilo neophodno, ali RS3 je više nalik ekstenziji hardverskih komponenti modela S3, nego automobil sa podeljenim fokusom. Na svu sreću nemački proizvođač automobila je već posedovao svoju sportsku opremu modela RS3 - namenjenu isključivo Evropi, koju je nahnadno dodao RS3 sedan karoseriji.

Uprkos tome što dele mnoge komponente, jedan od najvažnijiih delova ovih automobila je potpuno drugačiji. To je motor, naravno. RS3 Sportback poseduje gvozdeni čelični blok, dok RS3 sedan sada poseduje aluminijumsku jedinicu. Više od 23 kg je uklonjeno sa modela RS3 korišćenjem aluminijumskog motora i njegovog pedantnog inžinjeringa.

Iako modeli sadrže identične komponente karoserije, sve ostalo se itekako razlikuje, uključujući i korpu menjača. Deo razloga zašto je RS3 limuzina ostao iste veličite leži u motornom prostoru. Da je imalo veći motor ne bi mogao da stane poprečno. Sudeći po glavnim i odgovornim urednicima, izduvna nota ovog novog automobila bi trebalo da bude fenomenalana.

Neobičan broj cilindara i nejednak red paljenja znače da beenzinom napajani instrument emituje zvučne talase drugačije, nešto što svako očekuje od modela RS3. kada ovaj automobil stigne na američki kontinent njegov jedini pravi konkurent će biti Mercedes CLA45 AMG.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group