Bugatti Chiron napokon predstavljen u Ženevi

Nakon velikog broja fotografija koje su “slučajno” procurele, dočekali smo zvanično predstavljanje Bugatti Chiron modela…

Baš kao i njegov prethodnik, ovaj Bugatti model podigao je nivo automobilskog inženjeringa, predstavio nam je neverovatni talenat i sve druge sposobnosti koje su potrebne za kreiranje magije. Pa, da počnemo sa onim brojevima koji su najvažniji. Ovaj automobil košta 2.5 miliona dolara, ima 1.500 ks, 25 % više snage od Bugatti Veyron modela, može ubrzati od 0 do 100 za samo 2.5 sekunde, biće proizveden u seriji od 500 komada, a trećina je već prodata!

Njegov W16 motor ima osam litara i pojačava njegovu sirovu snagu uz pomoć četiri velika turbo-punjača, koji svakog minuta kroz motor provode 60.000 litara vazduha. Sa tako velikom snagom, dolazi veliki obrtni moment, a u ovom slučaju to je 1.598,9 nm, a to je raspoređeno na sva četiri točka. Tu je i menjač sa sedmostepenim prenosom, koji, kako kažu iz ove kompanije, nudi kvačilo najviših performansi ikada instalirano u putnički automobil.

Bugatti Chiron ima prilagodivu šasiju, koja će vam dati mogućnost da se krećete munjevito brzo u svih pet načina rada – Lift, Auto, Autobahn, Handling i Top Speed. U Top Speed režimu vožnje, koji se mora aktivirati posebnim ključem, maksimalna brzina je 420 km/h, koja je elektronski ograničena. Čisto poređenja radi, Airbus A380 leti brzinom od 900 km/h. Gume su specijalno razvijene za ovaj model i delo su Michelin kompanije, a kreirane su tako da izdrže sve te ekstremne uslove brzine i kretanja.

Enterijer vozačke kabine ovog automobila je izuzetno luksuzan, odeven u kožu, i podseća nas na Pagani modele. Takođe, tu je i gepek, sa prostorom od 44 l. Analogni merač brzine prate tri displeja visoke rezolucije, koji predstavljaju informacije po vašem izboru. Ali, što brže vozite, oni manje informacija prikazuju. S obzirom na to da govorimo o Bugatti automobilu, on je morao da ima zvučni sistem koji odgovara njegovoj moći i izgledu, pa tako njegovi zvučnici imaju membrane napravljene od dijamanata za superiornu distribuciju zvuka. Iz ove kompanije kažu da ti zvučnici vaš Bugatti pretvaraju u “koncertnu dvoranu na četiri točka”.

Novi set kočnica sa titanijumskim klještima ima dovoljno zaustavne snage da ukroti ovu zver, a ako kojim slučajem stvari krenu po zlu, treba da znate da ovde postoji prvi egen vazdušni jastuk, koji je uredno spakovan u kućište od karbona.

Prvi vlasnici će svoje Bugatti Chirone dobiti u avgustu ove godine.

Lux Life

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group