Najboljih pet drumskih ratnika ispod 5.000 €

Kao autoentuzijasti, mi sanjamo o posedovanju raspoloživih sredstava koje možemo potrošiti na skupu trkačku igračku i vikend proveden na nekoj poznatoj stazi...

Nažalost, ovo ne predstavlja realnost za većinu nas. Najbolje čemu se možemo nadati jeste nekoliko dana autokrosa na parking mestu sa našim svakodnevnim prevoznim sredstvom i, ako nam to budžet dozvoli, novom kompletu guma koji će nam pomoći da idemo malo brže i sigurnije. Danas smo odlučili da vam predstavimo pet modela, koje možemo nazvati drumskim ratnicima, a koji ne koštaju previše.

E36 generacija serije 3 možda nije najbolje od najpopularnijih modela kompanije BMW, međutim, oni su napravili gomilu njih i sada ovi automobili mogu biti priušteni za veoma razumnu cifru. M3 ove generacije je veoma teško pronaći u okviru navedene cifre od 5.000 €, ali je nedavno i E30 model serije 3 postao pomalo kolektibilian. 328i dolazi sa šestocilindričnim motorom u liniji, zapremine 2,8 litara i 190 ks. Kao i većina BMW modela, automobil je RWD - poseduje pogon na zadnjoj osovini - i dolazi sa petostepenim manualnim menjačem.

Toyota MR2 je idealno trkačko vozilo zahvaljujući njegovom rasporedu koji uključuje srednji agregat. Prava je šteta što kompanija Toyota više ne proizvodi model MR2, iz razloga što je bio, bez preterivanja, najbolji i najpristupačniji trkački automobil koji je novac mogao da priušti. Prosto je nemoguće pronaći bilo koji srednji motor za manje od 5.000 €, jer većina automobila sa ovom postavkom predstavlja skupe egzotike. MR2 je veoma interesantan izbor zato što vam pruža priliku da birate između sve tri generacije ovog modela. Predlažemo vam da posebnu pažnju obratite na drugu generaciju modela, koja dolazi sa turbo motorom i 200 ks.

Honda Civic definitivno nije prvi model na koji biste pomislili kada razmatrate trkačke automobile, međutim od 1992. do 1997.godine, kompanija Honda je proizvodila dvosed verzije serije Civic znane kao Del Sol. Civic Del Sol je bila naslednik visokokotiranog CRX modela, ali je zapravo ova Honda bila veoma dobar automobil sam za sebe. Najsnažniji model je bio Si, koji je posedovao 160 ks u 1,6 litara VTEC motoru. Del Sol se ističe kao izvanredno trkačko vozilo svojom malom kilažom i okretnošću. Automobil je težak svega 1043 kg i na našem tržištu se može vrlo lako pronaći po okvirnim cenama od oko 3.600 €.

Mini Cooper je još jedan odličan izbor trkačkog automobila. Iako je BMW kreirao ove modele ne toliko lagane kao njihove originale, oni i dalje teže nešto manje od 1.360 kg u svim varijantama. Sada za manje od 5.000 evra možete pronaći jedinice koje su stvorene nakon 2007. godine, kada se kompanija prebacila na motore sa unutrašnjim sagorevanjem, 1,6 litara zapremine i sa 172 konjske snage. Prethodni Mini Cooper S je dolazio sa motorom od 1,6 litara i 163 ks. Ovaj automobil je takođe bio veoma zabavan, ali je pouzdanost novijeg modela za nijansu veća.

To što se MX-5 Miata nalazi na ovoj listi uopšte ne predstavlja nikakvo iznenađenje. Godinama je ova Mazdica bila idealno oružije za stazu svakome ko je na korišćenje imao ograničen budžet. Zaista nije važno koju ćete Mijatu izabrati, zato što su sve podjednako spektakularne. Predlažemo vam originalnu NA generaciju koja se nalazi na široj kolekcionarskoj listi, ali je NB generacija ipak nešto jeftinija za kupovinu. NA dolazi sa izborom između motora sa 1,6 litara i 115 ks ili jedinicom od 1,8 litara i 131 ks. Oba ova automobila nisu ekstremno brza, ali nude izvanredan balans i laganu šasiju što ih čini izuzetnim trkačkim mašinama.

Auto Exclusive

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group