Najpopularniji polovni automobili u Evropi

Većina Evropljana preferira da ide proverenim putem prilikom kupovine polovnih četvorotočkaša...

Naravno da korišćeno znači jeftinije, ali upravo glavna mana kupovine automobila koji je pre toga bio u vlasništvu druge osobe, ujedno predstavlja, na svoj specifičan način, najveće uzuđenje tokom čitavog procesa. Sa ovim na umu, vreme je da saznate koji su najtraženiji polovni automobili u Evropi.

Iako mali krosoveri, kao što je Renault Captur, privlače pažnju na tržištu novih vozila, Golf, Fiesta i Polo ipak nastavljaju da budu najbolje prodavani automobili u Evropi. Nasuprot tome, modeli kompanije Golf zauzimaju drugo mesto na sceni polovnjaka. Osim uvek popularne kompaktne limuzine iz Wolfzburga, ostali popularni autommobili sa ove liste su premium sedani i jedina stvar koja im je zajednička jeste što su napravljeni u Nemačkoj.

BMW serija 3

Ako ste iznenađeni, nemojte biti. Čak i u formi 320d, BMW 3 predstavlja iskonsko otelotvorenje ultimativne mašine za normalnu osobu, koja čak i da nije oduševljena dizelašom, ne može poreći koliko je zapravo dobar dizel motor serije 3. Postoji preko 15000 korišćenih BMW trojki i to samo u Nemačkoj. Ako ste tanki sa novcem, E46 320d počinje od 1,250€, ali najbolje ponude u smislu starosti, pređene kilometraže i cena vozila dolaze u formi svih modela E90, koji se mogu naći kod dilera polovnjaka sa mnogo manje od 100,000 pređenih kilometara.

Volkswagen Golf

Kada je kompanija Volkswagen predstavila ovu seriju 1974.godine, njen glavni cilj je bio popuni prazninu koja je nastala nakon prevaziđenog modela Beetle. Nazivan narodnim automobilom, Golf predstavlja radikalno drugačiji pristup žanru jeftinih automobila. Motor koji se nalazi sa prednje strane ima prenos na prednju osovinu, kompaktne prtljažnike umesto gepeka, agregate koji se hlade tečnošću umesto vazduhom, gotovo sve je bilo potpuno drugačije od, ne toliko originalnog, dizajna koji je posedovao Ferdinand Porše.

Svaka generacija Golfa poseduje svoje probleme, što takođe važi i za svaku opciju motora. Naša preporuka je da se držite podalje jedino od veoma nepouzdanih 1,2 i 1,4 TSI lančanih motora. Još jedna stvar koju bi trealo izbegavati jeste problematični DSG automatik, menjač suvog kvačila sa sedam brzina. DSG serija sa mokrim kvačilom je mnogo pouzdanijeg dizajna, dok se tečnost i mikrofilter moraju menjati na svake tri godine i 60,000 pređenih kilometara.

BMW serija 5

Kada se radi o luksuzu srednje veličine, BMW serija 5 se uklapa u sve definicije ovog pojma. Poznato je da su najpopularniji taksiji u Nemačkoj automobili Mercedes-Benz E-klase, ali je taj model poprilično uopšten. Ovo je činjenica o seriji 5 - njena vozila su druga najbolje prodavana kompanije BMW, odmah nakon kompaktne direktorske limuzine serije 3. Milioni kupaca sigurno ne greše.

Koji god model da preferirate, nikako nemojte kupovati one opremljene SMG elektrohidrauličnim prenosom brzina. Iako je SMG III bio najbrži menjač, pre nego što je Ferrari 599 GTB Fiorano preuzeo titulu, vlasnici modela BMW sa SMG transmisijama daju značaj akronimu "automatizovano manualni" i svesni su ozbiljnog gubitka novca. Upozoreni ste.

Audi A4

Svaka generacija A4 je uvek imala više od jedne zajedničke karakteristike sa Volkswagen Passat modelima. Presvlačenje zapremine kola u lepu odeću i nije baš neka definicija premije, ali opet, Volkswagen grupacija je poznata po radu na misteriozan način. Dobra stvar u ovoj podeli šasije jeste što su određene komponente zamenjive između modela A4 i Passat, posebno starijih generacija. Još jedan bonus je što je veoma lako pronaći rezervne i zamenske delove u slučaju da nešto pođe po zlu, bilo mehanički ili elektronski. Cena A4 zavisi od toga koliko para imate u kasici prasici, i šta želite od ovog modela.

Mercedes-Benz C-Class

Nakon što je Mercedes-Benz zamenio 190 E (W201) sa C klasom (W202 do W205), trokraka zvezda se nikada nije osvrtala za sobom. Nemački proizvođač je postepeno umekšavao izgled svoje proslavljene klase, od cigle pa do manjih, modernijih modela i činjenica je da njihova trenutna generacija izgleda savršeno. Problem sa ovom serijom jeste njena cena koja u Nemačkoj počinje sa cifrom od 31,773€ za model C 180 d. W203 i raniji modeli gotovo uvek dolaze sa previše pređenih kilometara na satu, što je velika mana svim ljudima koji žele svakodnevno da koriste automobil tokom pet godina, bez bilo čega drugog osim redovnog servisa.

Auto Exclusive

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group