Komunistička era je rodila mnogo automobila, ali teško da je ijedan od njih bio dobar...
Ipak, među njima je bio i Trabant, koji je bio veoma poznat prizor na ulicama Istočne Evrope dugo godina, ali većina ovih automobila je danas nestala.
Priča iza ovog automobila je počela pre 14 godina u Poljskoj, kada je aktuelni vlasnik kupio ovaj model sa idejom da ga restaurira. Pored vidljivog rada na eksterijeru i enterijeru, dodat je i 1.1 motor iz Poloa. Tokom godina je nosio i 1.3, pa 1.8, a čak i 2.0 iz Golfa GTI.
Pogledajte još: Koliko košta održavanje Lamborghini-ja
Baš kada je izgledalo da je promenama kraj, vlasnik je slupao drugi automobil iz svoje garaže, Audi TT, i tada je odlučio da prebaci 1.8 Turbo i Quattro pogon sa ovog modela.
Kada se kreće na gorivu od 95 oktana, snaga mu je 266ks na 5700 obrtaja i 369Nm obrtnog momenta na 4500 obrtaja. Ovo omogućava malom automobila da ubrza od 0 do 100km/h za 4,5 sekundi, a do 200km/h za 15,5.
Kako bi se izborio sa dodatnom snagom, vlasnik je ugradio i Audijeve kočnice, 312mm napred i 256mm nazad. Dolazi čak i as ABS sistemom i ESP.
Više o automobilima.