Bokserske vežbe - najbolji trening za kondiciju i snagu

Ostavite na trenutak tegove i zbližite se sa vrećom za udaranje...

Svako ko je makar 10 minuta udarao u vreću za udaranje, video je koliko je naporna i teška ova vežba, a baš iz tog razloga je bokserski trening sjajna preporuka za sve one koji žele da podignu svoju snagu i kondiciju na viši nivo, pored činjenice da obuhvata nekoliko različitih vežbi pored samog udaranja, kao što su skakanje i trčanje.

Za ovaj trening, potrebni su vam vreća, bokserske rukavice i bandažeri. Kao što verovatno znate, vreće možete pronaći u različitim dimenzijama i po povoljnim cenama, dok rukavice koje ćete nositi ne moraju biti isključivo bokserske - ukoliko želite da imate veću pokretljivost prstiju, možete koristiti MMA rukavice. Ipak, zglobove i šake bi trebalo da obezbedite bandažerima, jer siloviti i eksplozivni udarci mogu lako dovesti do povreda.

Pre nego što počnete sa udaranjem dobro se zagrejte. Uradite seriju sklekova, čučnjeva i trbušnjaka, a potom zagrevanje nastavite trčanjem i preskakanjem kanapa. Ipak, sa ovim vežbama ne treba preterivati, jer bi trebalo da sačuvate dovoljno snage za udaranje u džak.

Počnite sa blagim udarcima i budite konstantno u pokretu. Skakutanje i brzo kretanje poboljšaće vaše reflekse i kondiciju. Kada krenete sa jačim udarcima, čvrsto stegnite šaku i ne krivite zglob kako biste izbegli potencijalne povrede. Menjajte pravce i visinu udaraca ritmički.

Udarajte po rundama. Neka vam jedna runda traje 2, 3 minuta i u tom vremenskom periodu dajte svoj maksimum. Po završetku runde napravite pauzu od jednog minuta i onda nastavite. U početku nećete moći mnogo da izdržite i videćete koliko ste zapravo jaki i izdržljivi. Kako vreme bude odmicalo, vaša snaga i kondicija će se povećavati, dok na kraju ne budete udarali kao Tajson.

Slobodno ubacite i udarce nogama i pojačavajte trajanje vaših rundi. Vaše celo telo biće pod jakim stresom, što znači da tokom svog slobodnog vremena morate da se odmarate i vodite računa o pravilnoj ishrani.

Na kraju, moramo naglasiti da zbog potencijalnog intenziteta ovog treninga ne bi trebalo da ga praktikujete svakodnevno - slušajte svoje telo, ono će vam najjasnije saopštiti šta mu prija.

All Rights Reserved. | 2009 - 2023. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group