Funkcionalan trening za aktivaciju čitavog tela

Predstavljamo vam trening koji vam neće oduzeti previše vremena vremena, ali će vas zato dobro umoriti i fizički pripremiti za sve aktivnosti...

Ovo je sjajan trening koji će aktivirati čitavo vaše telo, a u pitanju je set koji se radi isključivo sa izdržajem u skleku i nekoliko varijacija ove vežbe.

Izdržaj u skleku je jedna od najpopularnijih i najefektivnijih vežbi za abdominalni deo vašeg tela. Pored stomačnih mišića, ova vežba utiče i na veliki broj drugih površina, tako da će vaše ruke, ramena i noge takođe biti pod velikim naporom. Svaki put kada duži vremenski period ostanete u skleku, osetićete kako i drugi mišići počinju da se aktiviraju, tako da je upravo zbog toga iz ove stacionarne vežbe moguće razviti pravi trening.

Vežbe izdržaja će vam olakšati svakodnevno kretanje, bilo da se radi o običnim dnevnim aktivnostima ili je reč o ozbiljnijem bavljenju sportom.

Za kompletiranje ovog funkcionalnog treninga potrebno je izvesti pet različitih izdržaja, a ispod vam predstavljamo varijacije ove vežbe i redosled kojim se izvode.

1. Normalan izdržaj – u trajanju od jednog minuta

2. Izdržaj na laktovima – u trajanju od 30 sekundi

3. Izdržaj sa podignutom nogom - svaku nogu zadržite u vazduhu po 30 sekundi.

4. Izdržaj na strani - na svakoj strani ostanite u izdržaju po 30 sekundi.

5. Normalan izdržaj – u trajanju od 30 sekundi.

6. Izdržaj na laktovima - u trajanju od jednog minuta.

 

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group