Giorgio Armani - Made to Measure

Italijanski luksuzni brend Giorgio Armani, angažovao je tri poznata internacionalna glumca za svoju novu Made To Measure kampanju…

Njih je fotografisao Džon Balsom u Njujorku. Ova nova kampanja kreira savršenu vezu između Giorgio Armani brenda i šou biznisa, posebno svet televizije. Samim tim, nismo mnogo iznenađeni što vidimo filmske glumce u glavnim ulogama.

Amerikanac Met Bomer započeo je svoju karijeru u “White Collar”, dok je kineski glumac Šen Kun dostigao slavu zahvaljujući emisijama poput “Ljubavna priča u Šangaju” i “Pink dame”. Den Stivens je najpoznatiji po svojoj ulozi u seriji “Downtown Abbey”.

Crno bele slike savršeno su obuhvatile esenciju ove kolekcije i predstavile su trio modela dok vežbaju na sceni, razgovarajući međusobno, odeveni u besprekorna odela ovog italijanskog luksuznog brenda.

“Made to Measure je unikatni servis koji je dizajniran za one najzahtevnije klijente: krojeno odelo koje prati liniju tela, prilagođeno svim individualnim ukusima”, rekao je gospodin Armani. “Mislim da je ova usluga alat namenjen svakodnevnoj upotrebi, za svako doba, sve profesije, u svakom delu sveta. Ova tri mlada glumca reprezentuju modernog muškarca, koji je prirodan i neformalan, koji ima različitu kulturu i istoriju, i savremeni životni stil.”

Lux Life

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group