Diesel lansirao novu ironičnu letnju kampanju

Diesel najavljuje debi svoje najnovije letnje kampanje, pod nazivom "Spremni za skidanje", koja promoviše ideju da je tokom leta manje jednako više.

Razmišljanje iza ovog ironičnog monikera - preokretanje zajedničke industrijske fraze "spreman za nošenje". Najbolja letnja sećanja najčešće se povezuju za različite faze svlačenja odeće. Zamislite – celodnevna zabava na bazenu kako bi pokazali tonirane stomake i potamnele noge; ponoćno ronjenje na mesečini; ili treptaj zvezda u tvojim očima. Kada je reč o onome što nosimo u toplim danima i toplim noćima ... pa, to je vrlo malo.

Nova kampanja savršeno prati situacije kada i gde se odeća iz letnje kolekcije ovog italijanskog brenda nosi – Dieseli logo pojasevi, kropovane majice, džins, flaneli, bandane, izbeljene bermude, plameni kupaći kostimi, denim topovi, kožne mini suknje i čizme će poslužiti kao privremeno rešenje pre nego pristupite skidanju...

Kampanja slavi i promoviše anti-usaglašenost i lični izbor da nikada ne pratite glavnu struju. Umesto toga, zaronite, bez očekivanja. Obucite nešto, ali nemojte se plašiti da to skinete.


CREDITS:

Agency: Publicis Italia

VISUAL CAMPAIGN

Photographer FLORENCE & NICHOLAS

Stylist DAVEY SUTTON

SOCIAL MEDIA CAMPAIGN

Director ANDREA OLIVO

Stylist DAVEY SUTTON

Odabrane modele letnje kolekcije možete kupiti u prodavnici DIESEL u Beogradu – Ušće shopping centar kao i multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu, Nišu, Podgorici, Budvi, Kotoru, Baru i Nikšiću.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group