“Burning Man” - kampanja proleće/leto 2018

Italijanski premium denim brend Replay predstavlja novu proleće/leto 2018 advertajzing kampanju “Burning Man”, koju je fotografisao Jack Waterlot.

Atraktivne fotografije i video materijali su nastali na lokacijama u sunčanoj Kaliforniji i podsećaju na Black Rock pustinju u Nevadi gde se svake godine održava festival „Burning Man“. Eksperimentalno umetničko okupljanje utopističke zajednice koja počiva na vrednostima inkluzije, samopuzdanja i samoizražavanja oživelo je viziju REPLAY-a kroz objektiv poznatog fotografa.

Modeli Robin Holzken, Cora Keegan i Andrey Zakharov su glavni protagonisti serije romantičnih, buntovničkih ali i sanjarskih fotografija koje se idealno uklapaju u ikonografiju festivala „Burning Man“. DNK brenda Replay i njegovo bogato modno nasleđe savršeno odgovaraju atmosferi kampanje zahvaljujući glamuroznim pustinjskim komadima koji potvrđuju da romantične i rokenrol duše idu ruku pod ruku. Denim i koža zauzimaju centralnu poziciju, dok su svetle i laganije tkanine, diskretna diskoloracija i hladniji tretmani poslužili kao savršen dodatak boho chic stilu koji prožima kolekciju proleće/leto 2018.

Kampanja je premijerno prikazana početkom godine u Firenci tokom manifestacije Pitti Uomo.

Kolekciju proleće/leto 2018 možete kupiti u prodavnicama REPLAY u Beogradu – Knez Mihailova 33, Novom Sadu – Zmaj Jovina 10, te multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group