Rolex kreira novu knjigu svojih najvažnijih kolekcija

Postoji veliki broj skupocenih časovničarskih brendova širom sveta...

Međutim, ni jedan od njih ne budi reakcije kao što to Rolex čini. Za većinu ljudi, brend Rolex donosi prestiž, koji, po svemu sudeći, ni jedan drugi ne može ponoviti. Ovaj brend sada želi da ovekoveči svoj status sa novom knjigom nazvanom Rolex: The Impossible Collection.

Napisana od strane Fabiana Rejbauda, istog čoveka koji stoji iza naslova Watches: The Ultimate Guide, knjiga uglavnom opisuje najpopularnije satove na svetu, njihovo mesto u istoriji, modele linija i sve što ide uz to, a vezano je za njih. Bilo da ste ljubitelj hronologije ili poznavalac luksuznih i elegantnih satova, ova knjiga će vam ponuditi obilje interesantnog štiva za čitanje.

Rolex: The Impossible Collection knjiga pruža nam daleko bliži uvidu u sve što čini satove ove kompanije, od kojih, po nekoj gruboj proceni, oko 26 miliona cirkuliše danas u svetu, toliko posebnih, bilo na tehničkom planu, umetničkom ili onom polju koje ih vezuje za bezvremenu eleganciju. Svi najvažniji modeli kompanije ikada nalaze se u fokusu ove knjige, povazani sa vrednošću koju poseduju na sekundarnom tržištu ili njihovoj inovativnoj prirodi sa kojom su izašli na tržište po prvi put.

Pored satova, knjiga će takođe predstaviti i uvid u to kako kompanija Rolex posluje čitavo stoleće u sferi proizvodnje satova, njenu unikanu kulturu, od smisleno neobjašnjivog fokusa, oslanjajući se isključivo na dva brenda – Rolex i Tudor, donoseći cifre njihovog prodajnog uspeha, proizvodne brojke ili sličan tip podataka koji je ikada objavljen, do nastavljanja privatne orijentacije u vreme kada se većina kompanija oslanjala na zaradu putem proizvoda listovanih na berzi. Svakoga koga zanimaju ljudi koji stoje iza ovih legendarnih satova, ova knjiga im može doneti sve informacije koje su im potrebne.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group