Ray-Ban oživljava Outdoorsman liniju

Tokom 1929. godine, general Američkog Vazduhoplovstva, Džon A. Mekridi, sarađivao je sa brendom Bausch & Lomb, kako bi kreirao veoma posebne pilotske naočare...

Model naočara za sunce koji su dizajnirali, bio je namenjen redukovanju svih mogućih smetnji koje piloti mogu imati tokom leta u velikim, plavo/belim nebeskim tonovima. Zajedno sa Mekridijem, kompanija koja se bavila kreiranjem medicinske opreme, Bausch & Lomb, u Njujorku, stupila je u saradnju kako bi uklonila sve zabrinutosti koje je general imao vezano za zamagljivanje pilotskih naočara, što značajno redukuje vidljivost tokom leta na velikim visinama.

Prototip ovog modela prvi put je predstavljen 1936. godine, a bio je poznat kao Anti-Glare, posedovao je plastični ram i zelena stakla, koja su mogla suzbiju sve odsjaje bez ometanja vidnog polja. Dve godine  kasnije, ovaj duo dodao je naočarama sočiva otporna na udarce, kako bi ih potom potpuno redizajnirao postavljanjem metalnog rama, preimenovavši ih u Ray-Ban Aviator. Tih godina, sudeći prema izvorima, naočare su koristile kalihrom stakla, dizajnirana za uoštravanje detalja i minimizaciju izmaglice, filterisanjem plavog svetla, što ih je činilo idealnim za uslove visoke vlažnosti i magle.

Danas, posle toliko godina, ova marka i dalje je validna kao i prvog dana, a njeni retro modeli postaju lepši nego ikada. Kao deo "Reloaded" inicijative, Ray-Ban vraća se svojoj istoriji, kako bi svetu ponovo predstavila neka od svojih najikoničnijih dela. Prošlog meseca, ovaj brend izbacio je redizajniranu liniju klasičnog Wayfarer modela u ograničenom izdanju. Sada, na redu je oživljavanje linije The Outdoorsman, naočara koje predstavljaju robustnije dizajnirane avijatičarke.

Ova serija razlikuje se od pomenutih pilotskih klasika, okruglim ramovima, ali i potpuno prepoznatljivim gornjim delom rama. Za novo izdanje, kompanija je odlučila da ugravira #Reloaded insignia znak sa strane. Ray-Ban je redizajnirao ove naočare u tri nove boje, braon, crnoj i bež. Prodaja ograničenog izdanja striktno je postavljena u okviru od tri dana, od 21. do 25 maja, a svi modeli dostupni su ekskluzivno na Ray-Ban.com po ceni od 173 $.

N.Đ.

Foto: Ray-Ban

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group