Slikovita priroda u kontrastu sa luksuznim odevnim kombinacijama stvara bezvremensku priču o stilu. Modeli Teo le Grel, Habib Masović i Paskal Tulen nose komade koji ne samo da osvajaju svojim krojem, već i naglašavaju povezanost između mode i prirode. Za ovu sezonu, Canali se odlučuje za paletu boja koja odražava suptilni luksuz, gde nijanse sive dominiraju garderobom. Klasična siva boja pojavljuje se u različitim komadima, od sakoa sa karo dezenom, preko debelih džempera, pa sve do mekanih, fluidnih kaputa. Ove nijanse, uz blage varijacije u teksturi i kroju, unose dozu profinjenosti u svaki outfit.
Uz sivu boju, Canali uvodi i bordo nijanse koje dodaju dubinu i karakter celokupnom izgledu. Ovaj detalj razbija monohromatsku šemu i unosi sofisticiranu živost u stilsku kombinaciju, pružajući dinamičan, a ipak elegantan izgled koji je prepoznatljiv za Canali.
U svojoj viziji „Unutrašnje lepote“, Canali teži da prikaže dublju povezanost sa svetom oko nas. Ova kampanja ne ističe samo kompleksne i prefinjene dizajne brenda, već i sposobnost da evocira osećaj pripadnosti i zajedništva. Canali time ne samo da definiše modni stil, već promoviše ideju da prava lepota dolazi iz veze između našeg unutrašnjeg sveta i prirode koja nas okružuje.