Vožnja - Automobili

Novi Aston Martin Vantage-brutalni trkački duh u uličnom izdanju

Najnoviji Aston Martin Vantage nije trkački automobil, ali je nešto najsličnije tom konceptu…

Britanski proizvođač automobila nedavno je predstavio novu, ulično legalnu varijantu svog voljenog sportaka, nazvanu F1 Edition. Ovo vozilo je kreirano kako bi proslavilo povratak slavnog brenda na trkačku stazu nakon čak 60 godina odsustva, a bazirano je na trkačkom Vantage modelu, koji će biti korišćen kao zvanično Formula 1 bezbednosno vozilo tokom 2021 sezone.

F1 nije identična replika Vantage kog ćete moći da vidite na trkama ove godine, ali je prilično blizu. Zapravo, gledajući sa aspekta eksterijera, teško da ćete moći da uočite bilo koje razlike. Ulično legalna verzija dostupna je u kupe ili roadster varijantama, a dolazi u istoj Racing Green uniformi kao Formula 1 trkački automobil i bezbednosno vozilo, dok je moguće kupiti ga u Jet Black ili Lunar White opcijama takođe. Koju god nijansu da kupci odaberu, oni se mogu odlučiti za sjajni ili mat finiš, koji će kao kontrast dobiti opcione mat Dark Grey trkačke trake. Drugi specijalni detalji uključuju rešetku hladnjaka, karbonske akcente, četvorostruku konfiguraciju izduvne grane i set dvadeset i jedan inč velikih, dijamantski tjuniranih Satin Black točkova.

Enterijer F1 izdanja dobio je svoju porciju modifikacija takođe, tako da, iako njemu svakako nedostaje rol bar bezbednosnog automobila, on ipak poseduje nove Obsidian Black Leather i Phantom Grey alkantara taparicunge i akcente, koji mogu biti personalizovani Lime Green, Spicy Red, Wolf Grey ili Obsidian Black detaljima i kontrastnim šavovima. Takođe, na bočnoj strani praga možete videti Formula 1 logo, dok je ostatak automobila identičan Vantage modelu.

Konkretne razlike F1 i bezbednosnog automobila vide se u mehaničkom polju. Tu se posebno izdvaja specijalno tjunirana verzija Vantage četvorolitarskog AMG V8 motora sa dve turbine, koji proizvodi 527 konjskih snaga – 24 više nego ranije. Pogon je i dalje uparen sa osmostepenim automatskim prenosom, koji je brži u odnosu na standardni model, a može lansirati ovaj model od nula do sto kilometara na čas za samo 3.5 sekundi (3.6 u roadster varijanti) i pružiti mu maksimalnu brzinu od 313 kilometara na čas (300 km/h u kupe varijanti). Šasija je takođe ojačana, dok je vešanje promenjeno kako bi ponudilo bolje upravljanje. F1 Edition možda nije pravi Formula 1 automobil kada se radi o njihovim standardima, ali verujemo da bi sa nekim od bolida mogao da se nosi bez ikakvih problema.

Vantage F1 Edition će se u prodajnim salonima naći od maja ove godine, što će biti negde na sredini sezone trka. Cena ulično legalne varijante kreće od 137.580 evra, što je za oko 17.000 evra više u odnosu na standardni Vantage.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group