Netflix bi mogao uvesti reklame do kraja ove godine

Netflix je nedavno svojim zaposlenima rekao da bi novi oglasni sloj kompanije sa nižim cenama mogao doći do kraja godine...

Ova kompanija se bori sa sverastućom konkurencijom u polju striminga, sa zabeleženim padom prošlog meseca, koji je prema navodima doneo veće gubitke u prvom kvartalu nego u poslednjoj deceniji.

Netflix deonice su pale za 35,1% na 226,19 dolara pojedinačno, što je najveći jednodnevni gubitak za ovu kompaniju u procentima. Kompanija je preko noći izgubila 54,4 milijarde u tržišnoj vrednosti, što je najveći pad tokom jednog dana u istoriji.

Kako je izvršni direktor kompanije Netflix, Rid Hejstings, izjavio prošlog aprila, kompanija je otvorena za dodavanje reklama svom servisu, šokirajući potpuno javnost, korisnike i reklamnu industriju. Hejstings je godinama ranije odbijao da dozvoli reklame na ovoj platformi, ali izgleda da je sada ipak došlo zadnje vreme.

"Svi korisnici koji prate Netflix dobro znaju da sam ja uvek bio protiv kompleksnosti reklamnog segmenta i da sam veliki obožavaoc jednostavnosti koju donosi preplata. Međutim, koliko god da sam ljubitelj toga, ja sam veći obožavaoc korisničkog izbora. Koliko god da mi se to dopada, više sam ljubitelj opcije izbora za potrošače. Ukoliko potrošač koji voli niske cene toleriše reklame, stvari dobijaju daleko više smisla."

Netflix je takođe izjavio da će zabraniti deljenje šifara među korisnicima, jer tržišna konkurencija i deljenje šifara između domaćinstava upravo i otežava rast kompanije.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group