Kompanija zadužena za uništavanje satova vrednih 590 miliona $

Svako na ovom svetu, ko je nedavno imao priliku da kupi luksuzne satove po nižim cenama, zahvaljujući dobro uigranoj rasprodaji, može se smatrati pravim srećnikom...

Zapravo, svako ko je došao do neke od najznačajnijih svetskih časovničarskih marki preko neverovatnih popusta, iskoristio je životnu priliku, koju im više niko nikada neće dozvoliti. Trenutno, proizvođači satova naporno rade na tome da se ovakva manipulacija ne ponovi.

Švajcarska holding kompanija Rchemont koja se bavi plasiranjem luksuznih proizvoda i stoji iza brendova kao što su Cartier i Montblanc, u protekle tri godine povukla je sa tržišta i uništila satove u vrednosti od 590 miliona dolara. Glavni razlog ovome, jeste što su oni prodavani po najnižim mogućim cenama.

Kompanija je zvanično započela ovaj projekat kada su prvi put shvatili da njihova prodaja opada na azijskom tržitšu i njeni proizvodi polako odlaze u sivu zonu, gde se često prodaju po neautorizovanin cenama i od strane neovlašćenih dilera.

Na ovaj način, satovi postaju daleko dostupniji i jeftiniji, ali i potpuno otkupljeni sa evropskih tržišta, što naravno, stvara veliku štetu njihovoj vrednosti, ekskluzivnosti i ceni. Ovoga puta, holding kompanija povukla je luksuzne modele satova sa evropskog kontinenta.

Richemont je otkupio satove nekih od najaktuelnijih brendova koje zastupa, kao što su Piaget, IWC i Vacheron Constantin, samo kako bi ih rastavio i reciklirao. Pored toga što je ovo bila veoma skupa i pomalo neslavna praksa do dana današnjeg, njeni efekti u suštini pomažu brendovima da povrate svoju reputaciju i cenovne nivoe na dugoročnom planu.

Glavno pitanje, sa ove tačke gledišta, predstavlja to šta zapravo sporiji tržišni plasman proizvođača i ove drastične mere zaštite brendova čine po pitanju budućnosti industrije luksuznih satova?

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group