Interesantno skriveno značenje iza logoa kompanije Amazon

Logo kompanije Amazon predstavlja jedan od najprepoznatljivijih na svetu i prosto je neverovatno da ljudi širom sveta tek sada saznaju za njegovo skriveno značenje...

Kada je gigant kupovine putem mreže startovao sa svojim poslovanjem davne 1994. godine, njegov osnivač Džef Bezos kreirao je najveću prodavnicu knjiga na svetu. Kao takva, ova kompanija je morala da ima ime i logo koji je pristaje.

Tehnički direktor brenda Amazon, Brend Ston, napisao je u svojoj bestseler knjizi The Everything Store, da je izvršni direktor želeo da izabere ime Cadabra, kao abrakadabra, ali se ipak odlučio protiv toga, prvenstveno zbog toga što reč može sa lakoćom biti pomešana sa Cadaver – leš.

Nakon što je istraživao nekoliko različitih mogućnosti, Bezos se okrenuo A sekciji rečnika i došao do imena Amazon. Kako je Ston objasnio u svojoj knjizi: „Ovo nije samo jedna od najvećih reka na svetu, ona je mnogo puta veća od sledeće najveće reke“. Amazon se savršeno uklopio u namere kompanije, za koju se njen osnivač nadao da će postati ekvivalent ove reke u vidu onlajn platforme za kupovinu knjiga.

Još u tim svojim ranim danima, Amazon je postao globalni džagernaut, granajući se postepeno u gotovo svaku kategoriju koju možemo zamisliti. Upravo iz ovog razloga, njen jednostavno dizajnirani logo zapravo predstavlja genijalnu mozgalicu.

Dok je većina ljudi smatrala da narandžasta strelica pod nazivom predstvlja osmeh, ona se zapravo proteže od slova A do slova Z, ističući da Amazon prodaje sve što nekome može biti potrebno, a ono što ga čini još pametnijim jeste što podjednako dobro može biti primenjen i za knjige, kao i za sve ostale kategorije.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group