Nismo navikli da od ovog popularnog brenda dobijamo ovakve stvari...
Ovaj brend osnovan je davne 1854. godine, i od tada muškarcima nudi stvari koje su moderne i koje čine da izgledamo elganto, otmeno i privlačno. Međutim, Louis Vuiton brend sada je odlučio da predstavi stvari iz budućnosti koje su inovativne i multifunkcionalne.
Virdžul Ablo je ovoga puta dizajner koji je kreirao ovu kolekciju i koji je želeo da muškarce približi budućnosti. Ablo je dizajnirao stvari koje su namenjene za godinu 2045. i koje treba da simoblišu stvari koje će muškarci nositi 2 veka nakon osnovanja ovog brenda.
Prva stvar koja je predstavljena jeste Sleepall torba koja se pretvara u vreću za spavanje i koja omogućava muškarcima da spavaju gde kod da je to potrebno, što je čini idealnom na kampovanjima.U novoj kolekciji budućnosti takođe stižu stvari koje se mogu „transformisati“ pa tako od prsluka možete dobiti jaknu, od jakne možete dobiti ranac, a kargo pantalone poseduju modularne džepove koji se mogu skidati i koristiti kao odvojene torbe.