Pred predstojeću Wonder: The World Tour muzičku turneju, Šon Mendez je ušao u saradnju sa slavnim modnim brednom i pridružio se njegovim naporima ka stvaranju samoodrživog okruženja, samostalno se osvrćući ka problemima klimatskih promena, takođe. Mendezova turneja nastojaće da smanji CO2 emisije za pola po jednom nastupu, u poređenju sa njegovim prethodnim svetskim koncertima. Mendez će tokom svog proputovanja nositi ekološki ispravne Tomi Hilfinger modele, koji kombinuju materijale i finiše ranijih kolekcija i tkanina sa velikim istorijskim nasleđem.
1985 Program kolekcija, na primer, koristi organski pamuk kako bi smanjila CO2 emisije za oko 48% i izbegla ispuštanje 692 tone ovog gasa. Šon Mendez se takođe pojavio i u novoj reklami slavnog modnog brenda, noseći teksas pantalone kreirane od 20% recikliranog pamuka, koji zahteva manje vode i energije za svoju proizvodnju.
Nova Tommy Hilfinger kampanja, čija je glavna zvezda Šon Mendez, ne predstavlja ni početak, ali ni kraj ove neverovatno uspešne saradnje. Ovaj momak koji je postao prava pop senzacija, nedavno je nosio Tommy Hilfinger kombinaciju na ikoničnom Met Gala događaju u Njujorku. Mendez će se takođe naći u ulozi kokreatora izdvojene linije za kolekciju proleće 2023. modne kuće Tommy Hilfinger.
N.Đ.