Euroluce 2023. Nova izložbena paradigma najavljuje preko potrebnu evoluciju izložbenog iskustva

Napuštajući svoj raspored šahovnice, Euroluce otisak je evoluirao i postao pametan, izuzetno lak za upotrebu, bolje povezan i održiviji, zahvaljujući viziji Salone del Mobile.Milano i dizajnerskom studiju Lombardini22, stvarajući nove vidljivosti, mogućnosti i vrednosti za kompanije izlagače i posetioce.

31. izdanje Euroluce koje se održava na Fiera Milano, Rho od 18. do 23. aprila 2023. u paviljonima 9-11 i 13-15 – obećava da će biti prekretnica u razvoju i evoluciji formata sajma i iskustva posetilaca. Salone del Mobile.Milano je poverio milanskom studiju za arhitekturu i inženjering Lombardini22 da preispita izgled izložbe, sa ciljem stvaranja sve privlačnije i savremenije poslovne platforme.

Arhitekte su se našle pred višestrukim izazovima: imali su zadatak da obezbede bolje veze između četiri paviljona, pojednostave put posetilaca, čine ga fluidnijim i lakšim za navigaciju, a istovremeno povećaju vidljivost izlagača, garantujući dovoljno prostora za svakog od njih.

Lombardini22 je analizirao sajamski kontekst u njegovoj kaleidoskopskoj celini i potpuno preispitao potrebe kompanija i posetilaca, kako bi došao do projekta koji bi ispunio svačija očekivanja i stvorio simpatičan prostor sposoban da generiše emocije.

Studio je inspirisao prostornost italijanskih urbanih centara. Euroluce 2023 će se predstaviti kao novi grad svetla, koji se može pohvaliti nepravilnom, tečnom i slobodnom kružnom rutom. Umesto da bude usredsređen na štand, raspored će biti usmeren na ljude i na iskustvo posetilaca. Raznolikost urbanih ulica obezbedila je osnovu projekta iz više uglova, od vidljivosti svih vitrina do pružanja komplementarnih usluga. Originalni koncept kulturnog sadržaja razvijen je oko ovog novog plana izložbe, sa Bepeom Finesijem odgovornim za naučni projekat i umetnički pravac, koji vodi strukturiranim, policentričnim i multidisciplinarnim izložbenim aktivnostima i odgovarajućim obezbeđivanjem javnih površina i prostora (svaki je dizajniran ad hoc od strane različitih arhitekata) posvećen interfejsu, razmeni, kulturi i umetnosti, kombinujući se za stvaranje promenljivog, raznolikog, visokokvalitetnog pejzaža. Jedan od ovih prostora, Aurore, velika arena (Pav. 13) koju je dizajnirao Formafantasma, biće stajalište, poput pravog gradskog trga, pružajući sinestetička iskustva zahvaljujući dizajnerskim rešenjima koja kombinuju forme, boje, materijale, svetla i zvukove. Ovde će se održavati razgovori, konferencije i predavanja. Posao i kultura će tako biti integrisani u svakodnevni rad događaja, obezbeđujući da prostor postane izvor iznenađenja, inspiracije i dijaloga.

Drugi važan aspekt bilo je proučavanje prostorne konfiguracije: dubinska procena perceptivne dimenzije paviljona i valorizacija njihove potencijalne upotrebe. Analiza načina na koji prostori utiču na tokove i kretanja posetilaca omogućila je dizajnerima da mapiraju raspored koji bi bio u skladu sa prirodnim pokretima ljudi i omogućio efikasan i intuitivan put posetilaca, uključujući minimalne zaokrete kako bi se olakšala orijentacija.

Konačno, Lombardini22 je sebi postavio pitanje kako osvetliti Euroluce. Jednostavan, ali briljantan odgovor bio je isključiti sve. Novi izgled je osmišljen da bude neka vrsta mračne kutije u kojoj se sa štandova kompanija izlagača probija svetlost, kanališući poeziju i emocije.

Juri Franzosi, generalni direktor Lombardini22, rekao je: „Lombardini22 zadržava autentičan start-up duh, što potvrđuje njegov holistički projekat za Euroluce. Multidisciplinarne veštine i dizajnerski eksperimenti služe da događaj učine dostupnim i prepoznatljivim, usmerenim na kompanije izlagače i ljude koji posećuju izložbu."

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group