Zelena je boja 21. veka...
Usmeravajući više pažnje na ekologiju i zaštitu planete, Diesel je predstavio svoju paletu „zelenih“ stvari za ovu godinu. Plan pokazuje posvećenost brenda da brine o planeti za sadašnje i buduće generacije.
Dieselova nova strategija dolazi sa četiri ključne poruke: Budi alternativa, zalaži se za planetu, proslavi individualnost i promoviši integritet. Oni čine namenski nacrt koji će dalje integrisati programe usmerene na održivost u sve poslovne aktivnosti kompanije.
Počevši od svojih teksas kreacija, prošle sezone Diesel je predstavio kolekciju novih denim stilova razvijenih u skladu sa opredeljenjem brenda, koji poštuje životnu sredinu. Ove sezone brend predstavlja teksas napravljen prema najvišim ekološkim standardima u industriji, dok ostaje veran identitetu brenda.
Nova kolekcija napravljena je od materijala i tehnika prihvatljivih za planetu koje koriste znatno manje vode i hemikalija. Svaki par tretira se minimalnom količinom hemikalija sa certifikatom Green Screen, a upotrebljena voda smanjuje se i do 40 procenata u poređenju sa tradicionalnim metodama.
Farmerke nisu jedini proizvodi koji su prošli stroge ekološke standarde. Čitava linija, uključujući jakne, majice i dukseve, su proizvedeni na sličan način. Diesel takođe koristi hibridnu tkaninu napravljenu od organskog pamuka i recikliranog poliestera.
Foto:Da Man
V.P.