ANTONY MORATO KOLEKCIJA ZA JESEN/ ZIMU 2015.

Vlada Vuksanović predstavnik je modernog i avangardnog muškarca u prvoj kampanji italijanskog brenda Antony Morato, snimljenoj u Srbiji.

Kroz urbane priče Beograda jedan od najbrže rastućih italijanskih fashion brendova za muškarce donosi priču o slobodi i kreativnosti pojedinca; priču o samosvesnom muškarcu koji pridaje pažnju individualnom stilu odevanja. Lokalna Places kampanja za kolekciju jesen-zima 2015/16 postavljena u Beograd je tako postala deo globalne reklamne kampanje brenda, koji je svoju korporativnu priču ove sezone poneo u New York. Ulice Beograda poslužile su kao kulisa razglednice nastale u sklopu kampanje „Places“ koja pokazuje kako su ulice najbolja modna pista. U ulozi fotografa pronašao se bloger Street Style Seconds Goran Čižmešija, a u ulozi reditelja Vanja Vascarac.

Antony Morato kolekcija za jesen/ zimu 2015/16. donosi tri linije – Black, Gold i Silver. Čvrst, strog Black stil razigran je glossy i dragocenim tkaninama, vedrim i jarkim boja, poput intenzivne crvene i zelene. Smoking jakne savršeno pristaju uz kožne pantalone, a sve s ciljem postizanja pročišćenog, New Classic looka. Gold linija, koja tradicionalno donosi casual odevne kombinacije, podseća na buntovno vreme 60-ih godina prošlog veka, kada su svetla i flashevi paparazzi fotografa stvarali novu američku kulturu. Francuski novi talas redefiniran je kroz denim outfite te ikonske komade poput jakni i prsluka. Posljednja odevna linija, Silver, donosi jakne proizvedene od obloženog i prošivenog najlona, zanimljive printeve te eksplozivne boje, poput narandžaste i bluette nijanse.

Antony Morato kolekcija za jesen/ zimu 2015/16. dostupna je eksluzivno u XYZ Premium Fashion Store, Ušće Shopping Center, Novi Beograd. 

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group