DIESEL - PROLEĆE/LETO 2015

Uz odjeke jasne sirene za toleranciju, ravnopravnost i bezuslovnu ljubav, Diesel je lansirao reklamnu kampanju za sezonu proleće/leto 2015. Ovo je ujedno bila i Diesel novogodišnja rezolucija.

Nova kolekcija osmišljena je kako bi vas vas uzdigla i zahvaljujući njoj ste tolerantniji i uključeniji. Kako objašnjava Nikola Formichetti, reč je o uzdizanju. „Uz nju uzdižete svoje duh. Šta god je potrebno, kako god to uradite i gde god da ste. "

Kolekcija proleće/leto 2015 osmišljena je od strane kreativnog direktora Nicole Formichetti-ja i uz stilizaciju Anne Trevelyan. Kampanja je lansirana uz naslov „#DieselHigh“ zbog toga što je provokativna i ima optimistične implikacije — potrebu da iskoristite svaki trenutak u životu i uživate u vožnji.

“Toliko ludih stvari se dešava oko nas da su ljudi zaboravili da se zabavljaju! Veliki izazov je bio raditi sa avangardnim fotografom kao što je Nick Knight i navesti ga da uradi nešto što zaista retko radi, a to je da slika ljude koji se smeju. Delovalo je spontano, kao da su radili selfije. Jednostavno, samo je škljocao aparatom“, izjavio je Nicola Formichetti.

Nova era DNK brenda Diesel počela je kampanjom „#DieselReboot“ koja je evoluirala u „#DieselHigh“. U fokusu „#DieselReboot“ bili su individualci, koji su predstavljali jedinstveni pogled na svet i kreativnost. Diesel je dalje nastavio sa kampanjom „#WeAreConnected“, a sada stvara pozitivnu energiju za svet uz pomoć nove prolećne kampanje „#DieselHigh“.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group