Dilan Brosnan - novo lice Burberry kampanje

Dilan Brosnan, sin čuvenog glumca Pirsa Brosnana, novo je lice Burberrry kampanje.

Kada vam je otac Pirs Brosnan, onda ste blagosloveni da nasledite njegove dobre gene i fenomenalan izgled bez mnogo muke. Sin čuvenog glumca Pirsa, Dilan Brosnan, svakako će unovčiti svoj dobar izgled i glumu, budući da je noseće lice Burberry kampanje za proleće 2016. godinu.

Na snimanju kampanje angažovan je omiljeni fotograf Burberry kompanije - Mario Testino, pod kreativnom palicom Kristofer Bejlija, a sama kampanja se fokusira na talente koji takođe uključuju Mišu Hart, Elizu Ferbanks, blizance Rut, Mej Bel kao i Lijam Gardnera. Modeli su bili zaduženi za promovisanje tradicionalnih Burberry mantila, čuvenih i prepoznatljivih vunenih škotskih šalova i proslavljenih aksesoara - tašni.

18-godišnji sin bivšeg Bond glumca, nije novo lice u svetu manekenstva s obzirom na to da je već stekao iskustvo snimajući za drugi proslavljeni brend, Saint Laurent. Za ovu najnoviju Burberry kampanju, Dilan je odeven u bež trenč mantil koji je namerno raskopčan, kako bi otkrio njegovo savršeno izvajano telo i bokserice koje se naziru, čisto da zaintrigiraju maštu posmatrača.

Dok tako pegav i raščupane kose paradira pred kamerama, Dilan objašnjava svoje iskustvo sa snimanja za ugledni britanski brend, "Snimanje za Burberry je bilo mnogo zabavno i zaista dobro iskustvo. Atmosfera na snimanju u Londonu je bila veoma prijateljska i opuštena."

Ljudi iz kompanije Burberry takođe objašnjavaju, "kampanja predstavlja sva nova lica čija kolektivna energija i stavovi reflektuju ukupnu estetiku i raspoloženje našeg brenda za novu sezonu."

Iako ne klasično lep, Dilan očigledno sve više fascinira ljude iz sveta mode. Pogledajte koliko slavni glumac i njegov sin imaju sličnosti.

Lux Life

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group