Dior Homme je možda najbolji brend u istoriji mode, kada govorimo o kreiranju kvalitetnih reklamnih kampanja…
Oni uvek pronađu inovativni način da nam predstave svoje novitete, mada, i bez reklame, njihova odeća bi svakako završila u garderoberima onih koji znaju da cene prave stvari. Oni su temelj modne industrije, i kao takvi, deo su odevnih kombinacija muškaraca i žena koji znaju šta je dobro i kvalitetno.
Kao i uvek do sada, oni su za predstavljanje svoje nove kolekcije sarađivali sa dobro poznatim modelima. Ovog puta, u glavnoj ulozi našao se model Baptist Điabkoni, dok je samu kampanju radio Karl Lagerfeld. Kampanja je predstavljena kao serija crno-belih fotografija, na kojima možemo videti Baptista kako šeta uz i niz stepenice.
Kampanja je rađena na ovaj način kako bi pokazala višestruku funkcionalnost odevnih komada i kombinacija koje je dizajnirao Kris Van Aše za francusku modnu kuću. Dior Homme proleće/leto 2016 kampanja je nešto što ćemo svuda viđati u narednom periodu, a možemo reći da nam to nikako ne smeta.