Đoković postao novo zaštino lice LaCoste brenda

Svet je već upućen da naš proslavljeni teniser Novak Đoković ima novog sponzora, luksuzni brend Lacoste, čije je postao zaštitno lice...

Đoković nekako baš sve radi sa stilom, pa je u skladu sa početkom prestižnog Rolland Garros turnira u Parizu, objavio da je ostvario saradnju sa jednako luksuznim brendom, kakav je takođe francuski Lacoste.

Žan Rene Lakost bio je proslavljeni francuski teniser, biznismen i inovator, a publika ga je zvala “krokodil”. Dominirao je francuskom teniskom scenom 20-tih i 30-tih godina prošlog veka.

Osvojio je sve važne svetske teniske turnire, a kasnije je lansirao brend pod svojim imenom, čiji je zaštitni znak upravo krokodil, koji je postao planetarno popularan. Iako je patentirao mnoge stvari, upravo mu je modni brend Lacoste doneo ogromnu polularnost, naravno tek posle tenisa. 

Žan Rene je taj koji se zalagao da se moda na terenima izmeni, te da igrači igraju u manje formalnoj odeći.  Odeća koju će Đoković nositi na terenu i van njega, odiše stilom, elegancijom i pre svega funkcionalnošću.

Sigurni smo da boljeg promotera od Noleta Lacoste neće imati.

Lux Life

 
 

 

 
 

 

 



 

 

 

 

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group