11. Weekend Media Festival od 20. do 23. septembra

Weekend predstavlja urbani Pariz i Berlin...

Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala su Nemačka i Francuska čiji predavači će nas kroz panele, izložbu i muziku provesti kroz savremenu kulturu svojih najpoznatijih gradova.

Krenule su pripreme za 11. Weekend Media Festival koji je zakoračio u svoju drugu deceniju. Ove se godine najveći regionalni komunikacijski festival održava od 20. do 23. septembra, a svima dobro poznata lokacija, bivša fabrika duvana u Rovinju, biće u znaku urbanog Pariza i Berlina. Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala tako su Francuska i Nemačka, vodeće evropske sile, ali i prestonice multikulturalnosti, umetnika, intelektualaca i inovatora.

Tomo Ricov, direktor Veekend Media Festivala istakao je: "Pariz i Berlin uspeli su da iskoriste svoje raznolikosti koje su ključni faktor njihove dinamičnosti i stalne obnove. Upravo nam je taj suživot naizgled nespojivih ideja poslužio kao inspiracija za ovogodišnji 11.Weekend. "

Deo programa ovogodišnjeg Weekenda biće posvećena gostima iz Nemačke i Francuske koji će zajedničkim gostovanjem na Weekendu predstaviti ujedinjenost i isprepletenost Evrope. Kroz predavanja i panele upoznaće nas sa najboljim marketinškim, medijskim i poslovnim praksama svojih zemalja, a u popratnom programu provešće nas kroz savremeni Berlin i Pariz. 

Izložbom i muzikom ćemo zaviriti u život modernog bon vivanta, pronaći pariški šarm u najsavremenijim izumima i saznati kako u Berlinu koegzistiraju pankeri i poslovnjaci, zarđali bicikli i luksuzni nemački automobili, cenjeni slikari i slikari grafita – i kako se svi osećaju dobrodošlo. 

"Berlin i Pariz su oduvek poznati kao gradovi slobode za ljude čija ličnost i način razmišljanje izlaze iz društveno zadatih okvira. Upravo takve ljude, vizionare naše industrije, trudimo se okupljati na Weekend-u. Zato nam je jako drago da su nam ove godine partneri države i gradovi koji potiču različitosti i kreativno razmišljanje. Sigurno ćemo imati što naučiti jedni od drugih ", rekao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Veekend Media Festivala.

Pripreme za 11. Weekend Media Festival su u punom jeku. Earli bird kotizacije već su u prodaji i do 1. maja mogu se kupiti po izuzetno povoljnoj ceni od 1.200 kuna. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regionu predstaviće najvažnija digitalna nagrada, Somoa Borac.

Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim žurkama. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group