Nemačka kompanija Audi želi da uradi daleko više od običnog stvaranja ekstremnog takmičarskog automobila za 2022 Dakar trku, jer se sprema da uđe u svet reli šampionata sa potpuno novim čudovištem, elektrifikovanom mašinom nazvanom RSQ E-Tron...
Audi RSQ E-Tron opremljen je sa dvolitarskim inlajn turbo četvorocilindrašem koga pokreće baterija od 50 kWh. Ovaj kolos poseduje dva električna motora, ali istovremeno koristi isti gasni motor koji se nalazi u Audi RS5 Turbo DTM izdanjima. Električne komponente su tokom razvijanja ovog modela pozajmljene iz Audi E-Tron FE07 Formula E bolida, koji je proizvođač kreirao ove godine.
Pošto je hibrid, ovaj motor funkcioniše kao generator koji menja bateriju dok je automobil u pokretu, okrećući konstantno treći električni motor automobila. Jedinica dostiže najveću efikasnost između 4.500 i 6.000 rotacija u minuti, istovremno se ponašajući kao generator energije prikupljene tokom kočenja. Ova funkcija potpomaže obnovi energije RSQ E-Tron modela, takođe. Nova električna zver kompanije Audi razvija 671 ks kombinovano, omogućujući vozaču besprekornu kontrolu i vožnju.
Na estetskom polju, ovaj električni terenski džin konstruisan je od ugljeničnih vlakana i poseduje lažnu jednodelnu masku sa prednje strane. Uglađeni zadnji deo uparen je sa crevenim akcentima koje ističu točkove i felne, pružajući ovom automobilu potpuno zastrašujući izgled. Sa ulaskom E-Tron modela u Dakar reli šampionat, Audi je otvorio novo poglavlje u svojoj bogatoj istoriji. Sa RSQ E-Tron automobilom, nemački brend želi da stvori hibridni ekvivalent koji se može takmičiti sa ostalim benzinski napajanim vozilima uključenim u Dakar reli.
N.Đ.