Savršeni BMW M6 sa moćnih 600 ks

Tjuning kuća G-Power smatra da idealni M6 Coupe model zahteva nešto više snage i modifikacije, agresivniji izgled, dok se mi možemo sa njima složiti u većem delu...

Sa 800 ks i 1.050 Nm obrtnog momenta, prvi deo projekta doneo je nove turbopunjače i ostale komponente performansi u motornom delu. Rezultat predstavlja maksimalna brzina koja prevazilazi 330 km/h, dok nam kompanija G-Power nije otkrila vreme ubrzanja od nule do sto, ali ukoliko imamo u vidu da fabrički M6 opremljen Competition paketom zahteva 3,9 sekundi, nipošto nas ne bi iznenadilo da je ova cifra u slučaju modela koji vidite spuštena na negde oko tri.

Tjunirani M6 daleko je moćniji od svega što je minhenski proizvođač automobila trenutno proizvodi. U poređenju sa fabričkom varijantom, ovaj model poseduje 200 ks i 350 Nm obrtnog momenta više. Imajte na umu da se ovde radi poređenje sa Comptetition verzijom, jer regularna varijanta poseduje "svega" 560 ks i 680 Nm obrtnog momenta.

Dodavanjem različitih tehničkih modifikacija BMW M6 modelu, zahteva ozbiljno provedeno vreme u radu i dosta novca. Performance Software V4 trenutno košta 3.519 evra, dok su modifikacije turbo punjenja i ostalih komponenti vredne 4.581 €, zajedno sa katalizatorom po ceni od 4.593 € i izduvnim titanijumskim sistemom, koji svakog zainteresovanog može olakšati za dodatnih 6.501 € i to bez karbonskih grana spremnih za ugradnju po ceni od 1.446 evra. Svako ko se opredeli za V-Max opciju, mora potrošiti dodatnih 516€. Sve cene su vezane direktno za nemačko tržište i ne uključuju ugradnju.

U dizajnerskom segmentu G-Power je pružio ovom M6 modelu M4 GTS izgled, omogućen karbonskim vlaknima i opremom za karoseriju sastavljenom od prednjeg spojlera, pragova, difuzora, zadnjeg krila i nove haube koja otklanja vreo vazduh na daleko efikasniji način. Vizuelni delovi su aerodinamično projektovani i pružaju automobilu značajno veću silu potiska na obe osovine.

Konačno, tjunirani M6 dobio je i prilagodljivo vešanje i komplet točkova veličine 9×21 i 10.5×21 inča napred/nazad, sa pneumaticima od 255/30 i 295/25.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group