Roleks je imao još jednu zadivljujuću godinu, jer je prodao oko milion satova u 2019. godini.
Švajcarski proizvođač luksuznih časovnika odlučio je da u novoj godini poveća cene svojih časovnika, posebno onih koiji spadaju u čelične i sportske kategorije. Cene su porasle između 3 i 6 procenata u Sjedinjenim Državama. To znači da će svi novi kupci morati da plate nekoliko stotina dolara više za satove u 2020. godini, nego oni koji su iste te satove kupili u 2019. godini.
Na primer, „No Date“ Rolex sat, koji je prethodno koštao 7.500 dolara, sada je na američkom veb sajtu postavljen sa cenom od 7.900 dolara, što je primetna razlika.
Roleks nije otkrio razlog povećanja cena i mnogi se pitaju zbog čega ovako uspešan prodajni lanac, koji prodaje poznate i luksuzne satove odjednom ima želju da poveća cenu. Smatramo da je to samo stvar biznisa i da Rolex kompanija smatra da bogatašima razlika od par stotina neće biti neka razlika, dok će kompaniji značiti mnogo.