Adam Drajver, zvezda filma „House of Gucci“ je novo zaštitno lice prvog parfema Riccarda Tiscija...
„Želeo sam da Burberry Hero inkapsulira modernu muškost, da se poigra sa suštinom iskonskih ljudskih i životinjskih instinkta, kanališući dualitet između snage i osetljivosti“, rekao je kreativni direktor Riccardo Tisci o svom prvom mirisu za britansku kuću.
„Adam Drajver ima ovu neverovatnu dubinu u artikulisanju onoga što muškost danas znači - kako snaga može biti suptilna, a emocije mogu osnažiti."
Za Tiscija savremena muškost miriše na drvo. Parfem je razvio Aurelien Guichard, pa „Hero“ sadrži srce kedra iz Virdžinije, Atlas Mountains sa Himalaja, pojačan notama kleke i crnog bibera.
U saopštenju za štampu, Drajver je prilično kratko prokomentarisao kampanju: „Veoma sam srećan što sarađujem sa Burberry-jem na kampanji mirisa Burberry Hero i sa dizajnerom Riccardom Tiscijem predstavljajući svoj prvi miris za brend.“
N.Đ.