Microsoft dobija zeleno svetlo za kupovinu Bethesda studija

Evropska komisija odobrila je kompaniji Microsoft akviziciju brenda ZeniMax Media, vrednu 7,5 milijardi dolara i kupovinu matične kompanije naslova Doom i Fallout, studija Bethesda Softworks…

Poslovni potez kompanije Microsoft odobren je od strane Evropske Unije bez ikakvih dodatnih uslova, jer prema navodima, on ne donosi bilo kakve sumnje vezane za kompatibilnost dva brenda na današnjem tržištu. Ova kupovina zahteva zeleno svetlo evropske komisije pre nego što može biti finalizirana, a ujedno donosi sve buduće naslove Betesda studija svim Microsoft Xbox Game Pass pretplatnicima.

Kada ovaj posao bude sklopljen, lista grupisanih i glavnih studija kompanije Microsoft porašće na dvadeset i tri, povezana sa imenima u okviru Bethesda grupacije, kao što je brend Arkane, zadužen za naslov Dishonored, MachineGames studio skriven iza za Wolfenstein franšize, id Sofware koji stoji iza Doom naslova i tvorac The Evil Within igrice studio Tango Gameworks.

Po svemu sudeći deluje da Microsoft želi da održava poslovnje kompanije Bethesda u odvojenom maniru unutar svoje postojeće vodeće strukture. Ovakav pristup deluje kao dobitna kombinacija proverena i testirana sa Mojang, LinkedIn i GitHub kućama, koje su nastavile da rade odvojeno od giganta i nakon što ih je on kupio.

Microsoft je zvanično predstavio svoje planove o kupovini Bethesda studija i svih njenih satelita septembra meseca prošle godine, obećavajući da će zadržati ekskluzivnost za PS5 konzole naslovima Deathloop i GhostWire: Tokyo. Igre potput The Elder Scrolls: Online će takođe nastaviti da imaju podršku kao što je to i do sada bio slučaj.

Kako će Microsoft kontrolisati buduće Bethesda naslove ostaje da vidimo na pojedinačnim primerima kako budu izlazili, sudeći prema komentarima datim prošlog septembra od strane glavnog i odgovornog čoveka za video igre, Fila Spensera. Sa druge strane, još uvek nije definisano na koji će se način Microsoft odnositi prema predstojećem epskom projektu Starfield, koji je bio u razvoju prilikom kupovine.

Microsoft možda uopšte neće lansirati buduće Bethesda naslove ekskluzivno za svoje konzole. Samo njihovo posedovanje na Xbox Game Pass može biti sasvim dovoljno kako bi privuklo dodatne igrače i pretplatnike. Fil Spenser, direktor Xbox gejming odeljenja, potpuno je koncentrisan i Xbox Game Pass and xCloud game striming servise, koji polako prebacuju milionske cifre korisnika.

Zapravo, Microsoft je prema navodima obećao pojašnjavanje svojih poslovnih planova vezanih za Xbox kasnije ovog meseca. Događaj "future of ganing" biće održan dvadeset i trećeg marta, ako je verovati glasinama, što ga čini savršenom prilikom da brend Microsoft objavi svoje jasne ciljeve u zajedničkom radu sa studiom Bethesda, ali i xCloud opciji na iOS platformama i planovima vezanim za Xbox Game Pass servis.

N.Đ.

Izvor: The Verge

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group