Toverie postaje zvanični onlajn prodavac satova

Industrija luksuznih satova bez ikakve sumnje je uspela da se uključi u sve tokove internet tržišta...

U praksi, sa druge strane, kupci u potrazi sa autorizovanim modelima časovnika preko mreže definitivno imaju beskrajno mnogo problema da ih pronađu.

Nova „e-commerce“ platforma, nazvan Troverie, osnovana je od strane Freda Levina, bivšeg direktora NPD grupacije, predstavlja poslednju koja je autorizovana u ponudi novih satova na tržištu. Brendovi Mr Porter, Hodinkee i Farfetch ih takođe nude, ali i pored toga, dostupnost kompanija za prodaju novih satova putem mreže i dalje ostaje tanka.

Ovo je iz razloga što većina vrhunskih švajcarskih brendova godinama tvrdoglavo odbija da omogući prodaju svojim partnerima putem interneta, što automatski brojne klijente šalje ka autorizovanim onlajn dilerima, gde nertko bivaju i prevareni.

Kompanija Troverie, čije ime postoji kako bi evociralo na veliko otkriće, nastojaće da omogući svojim kupcima tri stvari koje oni najviše žele prilikom kupovine luksuznih satova, a prema Levinu, to su autorizovani proizvodi, asortiman sastavljen od više brendova i ulsuga pod njihovim uslovima.

Baš kao i Farfetch, Troverie će održavati prodaju bez inventara, a klijenti će moći da se opredele za podizanje svojih satova u najbližoj prodavnici ili da ih dobiju direktno na adresu. Kada se radi o transportu, sve porudžbine ne moraju obavezno stizati iz prodavnica na najblizoj lokaciji od kupca, a umesto toga, sajt će prodaju premeštati bazirano na tome kako radnje tretiraju i uslužuju svoje klijente, odlučeno odgovorom i ocenom istih, naravno.

Troverie servis konsierža, opremljena ambasadorima, upošljenim od strane prodajnih partnera sajta, osiguravaju da kupci uvek poseduju nekoga ko će se boriti za njihove najbolje interese.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group