Iako ovaj auto još uvek nije zvanično predstavljen javnosti, Moto GP vozač ga je dobio kao pobedničku nagradu...
Velika Nagrada Štajerske, bila je vrlo zanimljiva i sigurno će se prepričavati godinama, naročito jer je Migel Oliveria upeo da dođe do svoje prve pobede ikada i time postao prvi Portugalac koji je osvojio Moto GP pobedu.
Pošto je sponzor trke bio BMW, ova kompanija odlučila je da pored pehara i novčane nagrade Migela nagradi sa novim BMW M4 modelom koji još uvek nije ni predstavljen. BMW je stigao u polu maskirnom izdanju, ali jasno smo mogli da vidimo šta nam on donosi u poređenju sa prošlim modelima.
U poređenju sa kupeom iz serije 4, prednji branik je agresivniji i ima četiri široka otvora za vazduh sa bočnih strana i tanki centralni stub koji deli rešetku. Bočna ogledala izduženijeg su oblika,zadnji branik je oštriji, dok se na gepeku nalazi spojler manjih dimenzija.
Snaga će doći iz 3,0-litarskog tvin-turbo inline-šest motora, koji će u redovnim verzijama M3 i M4 imati 473 ks i 503 ks u takmičarskim modelima . Po prvi put će oba motora biti dostupna sa sistemom pogona na svim točkovima, iako će verzije sa pogonom na zadnjim točkovima i dalje biti u ponudi.
Mladi vozač kaže da je oduševljen pogonom i da je veliki ljubitelj BMW autombila, tako da smo sigurni da ćemo ga često viđati u njemu.