Ruska mlazna turbina u BMW E30 3 modelu

Sve od kada su mlazni motori startovali svoju kampanju u avionima, ljudi su počeli da fantaziraju o njihovom postavljanju u automobile...

Dok su neki automobili testirali ovu formulu, ona se do sada zapravo nikome nije isplatila. Međutim, turbine ponovo dobijaju svoje mesto pod suncem u autoindustriji, uprkos svojim kontrastno različitim konfiguracijama. U međuvremenu, mlazni automobili nastavljaju da progone snove ljudi širom sveta, ljudi kao što su ovi mehaničari iz Rusije.

Opremljen ozbiljnim tehničkim veštinama, Igor Negoda uspeo je da izvrši transplataciju TS-21 mlazne jedinice iz modela MIG-23 u nešto mirniju platformu BMW E30 3 automobila. Međutim, iako je nekada bio prilično miran, ovaj model sada bljuje vatru i topi asflalt gde god da prođe.

Jezička barijera onemogućuje nas da potpuno dobro razumemo sve detalje kada je reč o tehničkom delu, ali ono što možemo da razumemo je da je TS-21 turbina originalno služila za startovanje glavnog motora MIG-23 aviona. Pored toga, jasno je da je E30 3 Series jedinica dovoljno dobra kako bi osigurala da ovaj pogon bude postavljen samostalno i povezan sa originalnom transmisijom.

Ova turbina nipošto nije kvalifikovana kao moćna, ali poseduje obilje obrtnog momenta, tačnije 400 Nm, na izlaznom vratilu. Takođe, mlazni sistem pravi dosta dima, a o buci ne moramo ni da govorimo. Pištanje mlazne turbine pretvara ovo tiho naselje u Rusiji u bazu vojnog vazduhoplovstva na jedan pritisak dugmeta.

Sada, možda se pitate šta je potrebno kako biste dobili TS-21 turbinu u Rusiji, a odgovor vas može iznenaditi, jer je Igor svoj model dobio za džabe od svog YouTube pratioca. Ukoliko ste zainteresovani da probušite komšijama uši i aktivirate sve alarme u svom kraju, trenutno postoje još dve jedinice koje se poklanjaju.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group