Hermes brend virtuelno predstavio novu koleciju za muškarce

Najnovije kreacije Veronike Nišanian predstavljene su u jedinstvenom performansu na internetu...

Šou, kako kažu, mora da traje, ali održavanje modnih revija  može biti prilično velika glavobolja za organizatore i publiku u ovim teškim vremenima. Očigledno rešenje su digitalne ili virtuelne emisije. Zato je 5. jula, Hermes svetu pokazao kako se radi virtuelna modna revija.

Kako bi prikazao Hermesovu kolekciju za muškarce za leto 2021. godine, kreativni direktor Veronika Nišanian sarađivala je sa Sirilom Testeom, savremenim režiserom koji ima prilično velika iskustva u pozorištu, ali i u kreiranju virtuelnih predstava. Njih dvoje su napravili video zapis koji je novi prikaz čitavog koncepta digitalnih modnih revija. Stvarni deo modne revije odskače se od tipičnih snimaka „modela koji šetaju pistom“, dok se za snimcima u backstage-u oseća mnogo prirodniji pristup kolekciji.

Sama kolekcija je, naravno, bila elegantna i moderna- upravo ono što bi se očekivalo od letnje linije Hermesa. Lakoća i jednostavnost bile su glavne teme, a rafinirane siluete sugerisale su bezvremensku ležernost. Bilo je puno plave boje - od blede i mediteranse plave do olujne plave, ali i bademaste zelene, nijanse kamena i šljunka, bledo-bele, kao i fluorescentno žute.

Puloveri su bili su zvezda kolekcije, kao i sakoi sa tri dugmeta koji  su upareni sa plišanim pantalonama. Naravno, to ne bi bio Hermesov shou bez jakog prikazivanja aksesoara, tako da su bili prikazane i torbe, šalovi, kape i asortiman priveska, narukvica, kaiševa i sandala.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group