Kako su Ralf Loren i Brunelo Kučineli oblikovali modnu istoriju

Kada razmišljamo o modnim ikonama osamdesetih i devedesetih godina, uvek nam na pamet padaju fluidna odela, široke odvažne kravate sa obrascima i klasične kožne cipele...

Pored toga što su skladno krojena, direktorska odela su i danas podjednako važni i esencijalni komadi odeće, iako su se tokom prethodnih nekoliko decenija ukusi promenili i kravate postale daleko opuštenije, zahvaljujući, velikim delom, vizionarskom dizajnu Ralfa Lorena i Brunela Kučinelija.

Ralph Lauren

Lični stil Ralfa Lorena predstavljen je dobro iznošenim džinsom i kaobojskim čizmama, uparenim sa smokingom i savršeno skrojenim puloverima, pojačavajući načine na koji izvanredno kombinovani američko/britanski stilovi inspirišu muškarce širom sveta i donose im eleganciju. Verovatno najuspešniji i najdugovečniji američki dizajner, Ralf Loren širi svoj uticaj među svetskom populacijom, kreirajući sve od garderobe, parfema, preko kućnog dekora i komplikovanih satova do naširoko uspešnih restorana.

Od kada je pokrenuo svoj biznis pre pola veka, ovaj dizajner je postao legendaran ne samo zbog prepoznatljivog stila i dugovečnosti u često nestabilnoj industriji, već i zbog toga što prezentuje svoju garderobu u kontekstu višestrukih stilova, dostupnih po relativno normalnim cenama i dostupnih svima koji stupe u njegove prodavnice širom sveta. Stilski magnat koji je prošle godine napunio osamdeset godina, postavio je standarde za sve koncept radnje sa svojim impresivnim buticima, u nekim slučajevima i vilama, koje su opremljene svim pratećim nameštajem, umetničkim delima i aksesoarima, odajći eleganciju i viziju ovog čoveka.

Prethodne godine, ovaj čovek je uspeo da povrati kontrolu nad javnim biznisom svoje kompanije, koja je u istom periodu postala bogatija za 7 milijardi dolara.

Brunello Cucinelli

Silikonska dolina i njeni izvršni direktori poznati su po odevanju u rolke, majce i teksas pantalone, verovatno kako bi podržali nekonformistički stav, a mnogi od njih su i dalje posvećeni majicama Brunela Kučinelija, ali i njegovim duksevima od kašmira. Potez koji najviše govori o luksuzu njegovog brenda, jeste to što na svoju odeću ne stavlja preterano velike, upadljive znakove i imena, što ujedno čini detekciju statusa bilo kog proizvoda od strane posmatrača gotovo nemogućom.

Štaviše, mekane, ultralagane majice, džemperi, nestruktuirani blejzeri i tanke pantalone predstavljaju veoma komotne komade odeće, koje bez ikakvih problema možete nositi i na putu do teretane. Ipak, ovaj brend nudi mnogo više od svojih poželjnih modnih komada. Podjednako važno, baš kao i etos osnivača Brunello Cucinelli kompanije, jeste da se ljudi odevaju udobno i elegantno, kao i da se u isto vreme osećaju dobro u njihovoj odeći. Upravo u to veruju zaposleni modne kuće, od kojih mnogi rade u umbrijskom selu Solomeo, koje je revitalizovano i restaurirano.

„Moj veliki san je oduvek predstavljao rad na moralnim i ekonomskim vrednostima stvaranja“, rekao je Kučineli jednom prilikom.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group