Louis Vuitton najvredniji modni brend na svetu

Kada se govori o luksuzu i raskoši u svetu mode, ime koje se uvek nalazi na vrhu liste jeste Louis Vuitton…

Slavni pariski brend je glavno ime kome se okreću brojne slavne ličnosti iz čitavog sveta, a upravo su dokazali svoju vrednost, kada su se izdvojili kao najvredniji brend sveta. U skorašnjem ispitivanju koje je uradila kompanija BrandZ, Louis Vuitton brend se izdvojio kao najluksuzniji modni brend sa vrednošću od 47.2 milijarde dolara i rastom od preko 15 procenata u odnosu na prošlu godinu.

Ovaj rast na tržištu luksuza se može pripisati luksuznim brendovima koji su se posvetili i svojim starijim, tradicionalnim kupcima, koji žele da budu povezani sa modernim tržištem, kao i onim mlađim ljudima koji žele da evoluiraju zajedno sa brendom. Louis Vuitton ima konstantni uspeh u ovom polju, zahvaljujući svojim predmetima od kože i neverovatno kreativnim asortimanom.

Pored Louis Vuitton brenda, druge francuske marke koje su se našle na ovoj listi su Chanel na broju dva sa 37 milijardi dolara i Hermes na broju tri sa 31 milijardom dolara. Yves Saint Laurent je imao najveći zabeleženi rast u odnosu na prethodni period, sa čak 45 procenata, dok je Dior imao 29 % rasta. Cartier, Burberry, Rolex i Prada su se takođe našli na ovoj listi.

Lux Life

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group