Dior zarađuje preko milion dolara dnevno prodajom Depovih parfema

Glumačka karijera Džonija Depa možda jeste otišla nizbrdo drastično od prve optužbe za zlostavljanje njegove bivše supruge međutim, svet parfema je i dalje blagajna za njega kao što je to uvek i bila...

Prema navodima, kompanija Dior je prodavala po jednu bočicu Sauvage linije, čije je Dep zaštitno lice, svake tri sekunde tokom prošle godine. Ovu tvrdnju putem Twiter platforme potvrdio je Džon Pampliano, koji je u januaru mesecu ove godine po prvi put izneo ovu neverovatnu statistiku. Pampliano je otišao i korak dalje, iznoseći i podatak koliko novca Depov parfem donosi kompaniji Dior.

Kako je tvitovao: „Uprkos tome što su se brojni brendovi odrekli Džonija Depa, Dior je odlučio da ostane u saradnji sa njim. Zbog čega? Zbog toga što se njegova linija parfema prodaje po bočici u svake tri sekunde prosečno. Sa cenom od 160 dolara, ovaj parfem kompaniji Dior donosi 4,5 miliona dolara dnevno po pitanju prodaje“.

Ovo je definitivno ogroman novac i stoga ne predstavlja nikakvo iznenađenje što je ovaj gigant u svetu parfema odlučio da ne otkaže Depa, kao što je to uradio ostatak sveta. Sa druge strane, to što je izgubio svaku ulogu koju je imao u tom momentu, glumac ni u jednom trenutku nije imao problem da održi svoj dobar novčani status.

Nakon što je izgubio slučaj protiv engleske The Sun publikacije tokom 2020. godine, zbog toga što su ga njeni novinari prozvali zlostavljačem žene u objavljenom članku, on je ispao iz brojnih kompanija, uključujući Worner Bros, koja ga je otpustila sa njenog filma Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore. U to vreme, brojni su pritiskali Dior i pokušavali da nateraju ovaj brend da se odrekne legendarnog Depa.

On je zaštitno lice Sauvage linije muških parfema još od njenog predstavljanja 2015. godine, ali nakon što je izgubio ovaj slučaj, portparol slavnog brenda izjavio je za Advertising Standards Authority: „Dobili smo jedanaest primedbi vezanih za ovu reklamu i brojne pritužbe vezane za to da Dep ne bi trebalo da bude zaštitno lice naše linije nakon svog poslednjeg sudskog slučaja“.

Međutim, Dior je svojim integritetom uspeo da se izbori sa pritiscima i zadrži svog čoveka na njegovoj liniji uprkos svim kontroverzama koje ga poslednjih godina okružuju.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group