Mercedes spaja svoje elitne brendove u jednu diviziju

Kompanija Mercedes-Benz priprema se da sastavi AMG, Maybach i G-Class podbrendove u novu poslovnu grupu kako bi poboljšala produktivnost i profitabilnost...

Kao što je navela publikacija Automotive News Europe, ova vest zvanično će biti obelodanjena tokom 2021 Munich Auto Show sajma automobila, sledećeg septembra.

Pošto tri podbrenda poseduju različite ciljne grupe na tržištu, izvršni direktor kompanije Daimler, Ola Kalanuis, veruje da bi oni sarađivali daleko bolje pod istim menadžerskim telom, jer su svi fokusirani na visoke prodajne margine. Najbolji kandidat za upravljanje AMG, Maybach i G-Class udruženim odeljenjem, jeste trenutni izvršni direktor Mercedes-AMG brenda.

AMG će nastaviti da predstavlja brend orijentisan na performanse unutar Daimler grupacije, dok će svoje prve električne modele ponuditi tokom sledeće godine, zajedno sa One hiperautomobilom pokretanim F1 hibridnom tehnologijom. BMW M, glavni rival Audi Sport brenda, ternutno nudi širok opseg modifikovanih modela baziranih na Mercedes-Benz hečbek, sedan, kupe, kabriolet i SUV modelima, svih veličina i oblika, a ovaj trend će se nastaviti sa fokusom na smanjivanju kapaciteta motora i elektrifikaciji automobila.

Maybach trenutno poseduje opseg sa dva modela sastavljen od luskuznih verzija S-Class limuzina i GLS velikom premijum SUV segmentu. Nakon njihovog prvog i ne toliko idealnog pokušaja oživljavanja brenda tokom dvehiljaditih, Daimler je pružio Maybach modelima drugu šansu, vezujući ih uže sa Mercedes-Benz proizvodima kako bi kreirali vrhunska izdanja određenih serija, polako gradeći lični karakter i identitet ovog najluksuznijeg proizvođača. Cilj je predstavljalo uspostavljanje brenda koji će postati glavni rival kompanijama Bentley i Rolls-Royce.

Kao ništa manje važan, G-Class podbrend zasniva svoje postojanje na luksuznim terencima i poseduje planove proširenja svog opsega izvan G-Wagen segmenta. Pored predstojećih 4×4² modela, koji će dobiti lična AMG izdanja, takođe možemo očekivati i potpuno električne EQG modele, kao linije terenskih vozila sa mogućnošću nultih emisija izduvnih gasova.

Prvi čovek za odnose sa javnošću iza Daimler grupacije, izjavio je za Automobilwoche publikaciju, kako će sva tri brenda zadržati svoju samostalnost, jak identitet i razvijene korporativne kulture, ali će njihovo poslovanje postati prošireno i učiniti da budu još bolji. Nemačka kompanija nije još uvek finalizirala novu poslovnu strukturu unutar grupacije.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group