Nemačka bi mogla da stane na put ukidanju motora sa unutrašnjim sagorevanjem

Nemački ministar finansija otrkio je da njegova zemlja neće ispratiti planove Evropske Unije o zabrani prodaje novih benzinskih i dizel automobila od 2035. godine...

Evropska Komisija izglasala je zabranu prodaje novih automobila i kombija sa motorima unutrašnjeg sagorevanja od 2035. godine, a do sada je delovalo kako Nemačka predvodi ovu kampanju. Zapravo zakonik je donešen od strane Zelenih u Nemačkoj, koja je upravljala ministarstvom ekologije prošlog marta, dok se vlada sastavljena od tri strake dogovorila i odlučila da podrži predlog Komisije.

Međutim, govoreći na konferenciji Nemačkog industrijskog lobija, nemački ministar finansija Kristijan Linder, izjavio je da je ovaj predlog potpuno pogrešan i da se nemačka vlada neće složiti sa ovom evropskom odlukom ove nedelje.

„Nemačka neće biti u mogućnosti da se povinuje ograničenjima flota kako bi izašla u susret de fakto zabrani motora sa unutrašnjim sagorevanjima“, izjavio je Linder. Politico prenosi da je Linder veliki ljubitelj sportskih automobila i zdušno daje podršku razvoju sintetičkih goriva.

Ministar ekologije iz Zelenih, Stefi Lemke, odbio je Linderovu izjavu na ovu temu, ističući da bi federalna vlada trebalo da se drži prethodno dogovorenog pravca i nastavi da podržava zabranu. „U transportnom sektoru potrebno nam je planiranje bezbednosti za autoindustriju i odlučni koraci koji će redukovati CO2 emisije“, dodao je Lemke.

Koristeći Twitter platfomu nedugo nakon ove izjave, Linder je ponovo istakao svoju podršku sintetičkim gorivima. „Na nesreću, ova EU odluka na limitaciji za automobile nije otvorena ka tehnologiji“, napisao je ministar. Međutim, sintetička goriva su potpuno klimatski neutralna opcija za motore unutrašnjeg sagorevanja, koji su sa nama već dugo. Moramo sačuvati naše mašine kako bismo spasili naše poslove“.

Die anstehende #EU-Entscheidung zu Flottengrenzwerten beim Auto ist leider nicht technologieoffen. Synthetische Kraftstoffe sind aber eine klimaneutrale Option für den global noch lange eingesetzten Verbrennungsmotor. Diese müssen wir für unsere Arbeitsplätze erhalten. CL https://t.co/NkPRx9VSHq

— Christian Lindner (@c_lindner) June 21, 2022

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group