MINI brend dostigao vrednost od pet milijardi dolara

MINI je odraz ličnog stila i inspiracija kupcima širom sveta više od bilo kog drugog automobilskog brenda.

Atraktivni proizvodi, inovacije, autentičnost i komunikacije definišu brend i deo su MINI-jeve DNK. Entuzijazam prema brendu odražava se i u najnovijem, osamnaestom, rangiranju “Najjačih globalnih brendova” koje priprema “Interbrand”. Procena se zasniva na finansijskom uspehu proizvoda i usluga koje pripadaju brendu, ulozi brenda u donošenju odluka kupaca i njegovom uticaju na politiku cena kompanije.

Vrednost MINI brenda ove godine je ponovo porasla: sa vrednošću od preko pet milijardi američkih dolara, ovaj inovativni premijum brend našao se na 87. mestu. Ovom pozicijom MINI nastavlja svoj kontinuirani rast. Debitovao je na 98. mestu 2015. godine, da bi se 2016. godine popeo za deset mesta, na 88. poziciju.

Usvajanje novog korporativnog identiteta brenda 2015. godine doprinelo je jačanju njegove vrednosti. Dizajn, autentičnost i kvalitet definišu novi identitet brenda, koji se odražava kako u izgledu, tako i u novom tonu komunikacije.

Sebastijan Makenzen, viši potpredsednik MINI-ja izjavio je: „Mi se iskreno zanimamo za život ljudi, za njihova interesovanja i strasti. Želimo više od pukog slanja poruke svetu. Želimo i da slušamo, da ulazimo u autentičan dijalog sa mladim, urbanim kreativcima koji teže svrhovitom i ispunjenom životu.“

MINI izlazi iz domena auto industrije kako bi otkrio nove načine primene svoje jedinstvene DNK. Brend privlači kreativne mlade ljude koji žive u gradovima i veran je svojim tradicionalnim proizvodnim obećanjima „kreativne upotrebe prostora“ i „minimalnog zagađivanja“.

MINI promoviše i odgovornu upotrebu resursa kroz svoje proizvode i aktivan je u oblasti elektromobilnosti duže od decenije. MINI E je označio početak opsežnog rada na e-mobilnosti još 2008. godine. Na osnovu stečenih saznanja, početkom ove godine, lansiran je MINI Cooper S E Countryman ALL4 plug-in hibrid. MINI Električni concept, predstavljen na ovogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu IAA, biće u prodaji 2019. godine. Njime će MINI portfolio biti dopunjen plug-in hibridima i čisto električnim modelima.

Stalan porast vrednosti MINI brenda bio je praćen odgovarajućim porastom prodaje proizvoda. U prvih osam meseci ove godine, prodaja je porasla za 3,1% u odnosu na isti period prošle godine, i došla do broja od 230.925 vozila. Ovom porastu najviše su doprineli MINI Countryman (+12,9%) i MINI Cabrio (+20,3%).

 

 

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group